Vraag

hulp voor 1e klasser die zwaar gepest word

  • 5 October 2022
  • 9 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyaa ben er weer nu met een iemand die word gepest in de eerste klas ze <REDACTED> ik noem diegene // voor nu. // word gepest omdat ze raar is (vind ik niet) en omdat ze half kaal is en als ze word gepest rent ze weg.. ik vind dit best wel zielig voor //  want het is bijna twee hele klassen die haar pest en laatst begin ik betrokken ermee te worden. ik heb geprobeerd naar // te gaan maar word continu gepest dus dat gaat moeilijk ik kan // op teams meschien wel bereiken als ik haar achternaam heb maar dat gaat vast niet werken. Ik ben de enigste die haar wil helpen dus tegen de pesters ingaan word moeilijk.


9 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Daniel1 

Ten eerste wat tof dat je haar wil helpen! 
Ten tweede misschien moet je ze spiegelen of moet je tegen hen zeggen zij is half kaal daar heb jij je niks mee te bemoeien en jij hoeft niet met een halfkaal hoofd rond te lopen niemand verplicht jou/ jullie dat dus laat haar met rust!!! Als jij een halfkaal hoofd had en daarom gepest zou worden vind je dat ook niet leuk dus hou gewoon je snater!!!
(Ik weet trouwens niet  of ze misschien kanker heeft heeft ze kanker? of kiest ze er zelf voor?)als ze er zelf voor kiest helemaal leuk!! Ik werd ook gepest 3 keer raden waarom ik was degene die niet paste bij de rest ik was mezelf en zei wat ik vond dat vonden de mensen in mijn klas niet leuk en op een gegeven moment had ik een blauw been maar goed laat dat maar… Als je zelf gepest word is het lastig maar je wordt toch al gepest dus… ( klinkt een beetje gemeen hé ) soms kan het wel echt helpen ik ben ook voor iemand opgekomen terwijl ik zelf in elkaar geslagen werd omdat ze mij pestten maar het heeft wel gewerkt ze lieten haar met rust dus… 

maar goed succes en sterkte hé!!!🥰

Groetjes,

Ze heeft geen kkr (ik wel daarme ben ik gepest om :/ veilige kanker en hoeft niks aangedaan worden maar je ziet het wel) het is best wel spannend en niet effectief want 2 klassen X 30 tegen is erg lastig 

Heya hier is een status update over //

Ze zit nu in een vrienden groepje maar het pesten blijft door.

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Daniel1  fijn dat ze in een vrienden groepje zit maar wat naar dat ze nog gepest wordt mijn moeder had kwaadaardige kanker maar heeft het gelukkig overleefd dus vandaar dat ik het vroeg vervelend dat jij ook gepest wordt ik werd/ word gepest ze sloegen en schopten me dus weet hoe rot je je dan kan voelen sterkte hé😊

Heya @Jennie  ik heb goed nieuws ik ben nu vrienden met haar alleen iedereen zegt dat ik met haar heb en e sex doe het verspreid zich al naar de andere scholen

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Daniel1  wat vervelend voor je je hebt het niet makkelijk hé kan je er iets aan doen of maakt dat alles alleen maar erger?

Zo ver ik het weet heb ik er niet echt last van nog maar waarschijnlijk vergeten ze het wel joh als ik het ga negeren komt het wel goed @Jennie 

Reputatie 3
Badge +1

hoii

kan je haar niet een berichtje sturen op insta of achter haar snap komen

@Jennie en @Daniel1  ik wou dat ik meer kon doen maar jullie verdienen een heel lange hug en alle steun!  Dikke kus van mij  😘

Sanny   xxxx

Reageer