hoelang wordt ik al gepest en wanneer is het begonnen ( hiet is mijn story over mijn pesten )

  • 25 January 2024
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi allemaal. Ik heb een vraag gekregen in mijn vorige topic en ik ga die hier beantwoorden. Het gaat over waarom ik mezelf snij.

 

ik denk zelf door de druk op school bijvoorbeeld door het pesten omdat ik op jongens val onder andere en door de druk thuis enz.

 

hier over het pesten ⬇️
                                              
ik denk dat het begon in groep 7 op de basisschool ik wou mijn haren blauw verven dus had dat gedaan toen kwamen er allemaal negatieve opmerkingen naar mijn hooft gegooid zoals : sonic, smurf, freak, avatar hooft… en nog wat dit is niet heel heftig ( ik heb hier ( op de kindertelefoon ) ergere verhalen gehoord over pesten maar toch ) dat ging nog een tijdje door tot midden groep 8  toen was ik klaar met het blauw door al die namen en ben ik doorgegaan naar zwart toen was ik emo lelijk freak, en dat ik was toen der tijd bi ( nu ben ik gay ) en had dat tegen een paar vrienden gezegd hun waren alle twee best supporting maar een van die eikels uit mijn klas had dat dus kennelijk gehoord en begon dat tegen de hele school vertellen. Uiteindelijk kwamen er kinderen uit groep 7 naar mij toe en gingen helemaal dom tegen mij doen ook onderweg naar school kwamen ze achter mij aan en ook onderweg naar huis hun hebben me een paar

keer geslagen… ( ik ben klein en echt niet sterk dus ik kan weinig doen ) toen kwamen er whatsapp stickers van mij op whatsapp Snapchat en ga nog maar ff door… was kennelijk een sticker van mij van blauw haar met de tekst smurf, en eentje met de tekst kk homo. Een lerares heeft dat gemerkt maar is er niet achter gekomen wie het was.

met het oefenen van de eindmusical begon de jongen die had gelekt dat ik op jongens viel helemaal homofobise opmerkingen tegen mij te zeggen en probeerde mij te slaan hij miste en ik trapte hem net onder zijn nek en toen sloeg hij mij die was wel raak en toen nog een paar keer. We hadden de eindmusical en ik speelde een of andere zwerver ik had ook nooit het geld om merkkleding te kopen dus had redelijk goedkope kleding toen werk ik zwerver genoemd omdat ik weinig geld had geen merkkleding had bla bla bla toen kreeg ik echte… ECHTE nike schoenen en ik was echt blij dus toen ik er mee naar school ging zei iedereen dat ze nep waren en ja het boeit eigelijk niet maar het is toch stom om te horen toen ik naar de middelbare ging ( toen was ik al gay… ik weet snel veranderd maar het is gwn zo ) dacht ik nieuwe start nieuwe mensen gellukig ging niemand van mijn pesters naar die school waar ik heen ging dus ik dacht dat het wel voorbij zou zijn… nee mensen van de basisschool gingen dus om met mensen waar ik op de middelbare zat en die kende mij dus dus daar dacht de helft al dat ik op jongens viel dat was al echt stom… de eerste maand was echt leuk en gezellig maar daarna begon het pesten ik was dus gay vies lelijk en als je me aanraakt had je een gay virus 🦠 het slaat nergens op maar het doet toch pijn gellukig had ik een hele goede vriendin die er altijd voor me was na de kerstvakantie was een jongen uit mijn vriendin haar klas de heletijd gay gay gay gay gay naar mij aan roepen in de gang en kantine… vandaag is er ice tea over mij heen gegooid in de kantine en heb ik gevochten met die persoon toen kwam er uit het niets een random jongen uit mijn klas naar mij toe en begon tegen mij te schreeuwen wat ga je stoer doen je bent echt niet stoer ofz als je dat denkt toen duwde hij mij op de grond en ik moest de les in.

 

 

dat was het pesten nu de thuissituatie ⬇️

Mijn moeder is er dus achter gekomen dat ik

wordt gepest… ik heb dat haar nooit verteld omdat ik niet wou dat ze zich zorgen ging maken. Maar ze begon dus helemaal ongerust te doen van ben je gepest door wie hoelang allemaal het is heel lastig voor mij om dat te zeggen ik weet eigelijk niet waarom maar dus mij. Moeder heeft heel veel stress door haar verleden zij heeft ook veel meegemaakt en snijdt zichzelf ook ze was al maanden clean maar toen hadden we een kussengevecht en zag haar polsen mij heeft ze nog nooit betrapt gelukkig en dat wil ik ook niet maar ja ik heb tegen mijn moeder verteld dat ik bi ben maar ze weet nog niet dat ik gay ben en moet dus weer een hele nieuwe soort coming out doen en dat is gewoon echt zo eng. Mijn vader zie ik alleen in het weekend en dan ook heb ik het gevoel dat hij niet echt om mij geeft soms wel als we samen bijvoorbeeld op de bank serie aan kijken zijn maar ja en mijn moeder vertrouw ik niet helemaal ofja ik vertrouw haar wel maar ik ben bang dat ze me gaat haten ofz als ik zeg dat ik ergens zit. 
 

en nu mijn hooft ⬇️

( dit is hoe ik echt denk )

 

ik moet absoluut dood want iedereen ziet me toch maar als een gay kind die niks goed kan doen like waarom zou iemand ooit iets met een jongen zoals mij willen hebben en ik heb toch geen reden om hier op de wereld te staan ik moet gewoon weg dan heeft niemand meer last van mij en sta ik niemand meer in de weg ik ben toch alleen maar een virus dat iedereen infecteert 

 

de reden waarom ik snij ⬇️

 

het pesten en de onzekerheid zelf denk ik 

 

maargoed ik ga morgen lekker zwemmen met een vriendin hopelijk zijn er geen kinderen zoals de vorige keer die mij helemaal verot gaan schelden 

 

dat was het weer voor vandaag groetjes mij

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @anoniemgast3000  ik heb geen heel wijze woorden voor je maar ik wil je alle liefde wensen, je beschrijft alles heel indrukwekkend. Je bent absoluut niet slecht of vies of verkeerd. Dat zijn hun, de bekrompen pesters met hun beperkte verstand! Lieve eerlijke mensen zoals jij zijn juist geweldig en horen steun en kracht te krijgen ipv dat domme gepest. Wat dat toch is voor raar gedrag van zulke figuren..…

Houd moed en blijf jezelf! Ik hoop echt dat alles beter en fijner voor je wordt! 

Liefs, Tover xxx 😘

Reputatie 7
Badge +5

Hey @anoniemgast3000 ,

Wat heftig!

Heb je je mentor erover vertelt? En misschien kan je naar een andere school?

Ik denk dat je moeder als ze het oké vind dat je bij bent ook gewoon wel accepteerd dat je gay bent. Maar je kunt ook gewoon blijven zeggen dat je bi bent, dan houd je de optie open en je moeder weet dan toch al dat je op jongens valt, dus dan is het ook gewoon oké als je een relatie krijgt met een jongen. Een hele chaotisch zin dit, ik hoop dat het begrijpt🙃

 

Reputatie 5
Badge +2

@anoniemgast3000 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wanneer je het fijn vind om je verhaal te delen, met ons te kletsen over alles wat er omgaat in je hoofd of we met je mee kunnen denken hoe je met de situatie om kunt gaan of verbeteren, weet dat je altijd met De Kindertelefoon mag bellen of chatten. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) en met ons chatten via www.kindertelefoon.nl 

 

Heel veel sterkte,

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon.

Reageer