Skip to main content
Vraag

Hoe word je niet geïrriteerd als je klein bent?

  • 24 June 2024
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo,

Dus ik ben niet zo lang voor mijn leeftijd en anderen gaan daar weer zo irritant over doen. Ik probeer ze te negeren, maar dan komt er weer zo een gast in de gang rot doen. Hoe stop ik dit?

Liefs, justGhast

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Hoiii

Ik weet niet hoe oud je bent , maar misschien ga je nog wel groeien. Sommigen groeien eerder dan anderen. En als er weer kinderen rot tegen je doen gewoon negeren. Iedereen is anders en groot of klein zijn maakt helemaal niet uit. 

Hoop dat dit geholpen heeft.

Doeii

Reputatie 7
Badge +4

@StillWaitingForYou 

Dankjewel voor het reageren. Ik ben 13 trouwens. :]

Liefs, justGhast

Reputatie 6
Badge +1

@justGhast Dan is er wel een grootte kans dat je nog gaat groeien. Ik heb ook een vriend van 13 die nog wat kleiner is.

Doeii

Reputatie 7
Badge +11

je hoeft je er echt geen zorgen over te maken. ik heb een vriendin van 16 en die is 165 ofzo. zolang jij maar jezelf in je lichaam voelt dan is alles goed

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, vooral niks van aantrekken. Waar bemoeien ze zich mee zou ik denken. Komt wel goed en "normaal" bestaat niet moet je maar denken 😉 ja, als band. En best goed ook 😁

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hii @justGhast,

Wat flauw zeg.. Probeer je er idd niet te veel van aan te trekken! Je bent mooi zoals je bent en aangezien je nog maar 13 bent ga je waarschijnlijk ook nog wel groeien de komende jaren! Iedereen groeit en ontwikkeld op zijn of haar eigen tempo dus dat komt allemaal echt wel goed! :) 

Liefs van ItsJustMe <3

Reageer