Skip to main content

het wordt beter uiteindelijk

• October 11, 2025
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

ik werd gepest vroeger nu nog steeds een beetje maar het is minder geworden doordat ik er niet op in ging ik ben bi en een meisje noemde mij gaytje en meerdere mensen noemen me gerda en maken grappjes over mijn scheve neus ik kan er niet een iets aan doen en wacht voor een belletje van het ziekenhuis ik heb vroeger se;fharm gedaan maar dingen worden langzaam beter ook al had ik een zware terugval laast ik hoop dat jullie door blijven gaan met jezelf zijn!

5 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • October 11, 2025

Hoi,

Wat fijn dat het beter gaat!!!😘❤ Knap hoe je er nu naar kijkt😊

Veel liefs🤗

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2025

Ik ben ook bi en weet hoe kut mensen soms kunnen doen. Het is echt stom dat ze je pesten om dingen waar je niks aan kan doen. Maar ik vind het superknap dat je toch doorgaat, ook al is het moeilijk en dat het beter met je gaat.

xx liefs Wolf 🐺

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

Heyy ik vind het ontzettend fijn om te zien dat het beter met je gaat! Ik heb zelf altijd dat als ik me kut voel en dan ditsoort dingen zie van anderen dat ik een beetje hoop krijg dat ik ook beter zal worden, en ik vind het zelf gewoon ontzettend fijn om te zien dat anderen beter worden. Blijf vooral met ons delen hoe het met je gaat, ik hoop dat het zo blijft <3 

Groetjesss ​@S4GEEE 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Goed om te horen dat het beter gaat maar sommige gaan pesten om.stoer te doen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 21, 2025

hii

ik ben een beetje laat met reageren maar het is niet makkelijk als je gepest word en ik wil gezegd hebben dat ik super trots ben en erg stoer vind dat je toch doorgaat en zo positief blijft 

groetjess vie