Skip to main content

Hallo iedereen, 

Het is een tijdje terug dat ik een topic heb gemaakt (nieuwe klas maar nog steeds gepest) , dat heeft een paar redenen,

Het pesten van die jongen in mijn vorige topic is van school gestuurd, hij heeft mijn vriendin bedreigt en toen zag ze pas echt wat er aan de hand was, daar ben ik heel blij mee, maar het pesten heeft mentaal schade bij mij en mijn vrienden aangebracht, een vriend van mij wist niet wat hij met het pesten aan moest en werd heel verdrietig, nu nog steeds merken we wat een impact dat pesten op hem had, nu gaat het iets beter met hem, en we steunen hem, ook gaat het weer beter tussen mij en mijn vriendin.

De schorsing van dat joch heeft niet veel invloed gehad op hoe mijn klas naar me kijkt, ze zien me nog steeds als een lesbo, en vinden het ook maar al te grappig om mij daar mee te pesten, ze zeggen bijvoorbeeld dat ik naar alle meiden kijk in de kleedkamer, of dat als ze in de buurt komen van me dan krijgen zij ook het lesbo virus, op de school sta ik bekend als de lesbo, ik kan niet meer rustig in de aula zitten zonder aangekeken te worden, mijn vriendin heeft er ook veel last van.

Heeft iemand tips om het te negeren?

Of er niks van aan te trekken?

Oke dit was weer mijn update😅, beetje lang maar ik moest het even kwijt

-missjuliet-

Hii,

Ahh jeetje wat ontzettend naar zeg!😣 kun je/ jullie dit aangegeven op school bij iemand die vertrouwd voelt, zodat hij/ zij verder kan helpen en ze het kunnen stoppen.  Van alle opmerkingen en dat ze naar je kijken zou ik me helemaal niks van aantrekken, dan hebben ze er ook geen lol aan. Als je dat lastig vind kun je misschien ergens anders zitten zodat je zeker weet dat niemand je aankijkt? Hoop dat snel stopt!

Veel liefs 🤗

Heyy,

Wat naar zeg.. Kan je dit niet aangeven bij iemand op school of bij je ouders? Zij kunnen je echt verder helpen en kunnen met jou kijken naar een goede oplossing tegen het pesten.

Je niks aantrekken van rot opmerkingen is idd lastig, maar je moet wel echt onthouden dat zolang jij er op in gaat het voor hun leuk blijft om door te gaan en als je die gedachte in je hoofd houdt gaat het negeren misschien wat beter.

Hoop dat het gauw beter gaat! 

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer