Het ging vandaag op school echt compleet mis 😭

  • 29 March 2024
  • 11 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hoi everyone,

Ik voel me nu echt niet goed.

Ik had net kunst en er werd steeds met gay gescholden 😭

Het was zo ongemakkelijk want drie meiden van mijn school aan wie ik heb verteld waar ik (waarschijnlijk) op val die scholden gewoon lekker mee.

En iemand zei dat ik trans zou zijn.

 

En bu ben ik ook nog mijn mooie armband vergeten die ik morgen op het feestje van m'n vriend wou om doen 😭

Ik ga echt dood nu 😭😭

Kan iemand me helpen?? 

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb nu ook het gevoel dat ik moet overgeven 🤮

Ik ga namelijk vaak chocola eten als ik me niet goed voel 😭

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 2
Badge

Ohwwww dat klinkt echt heel stom, ik ken het echt zo goed dat als mensen dan schelden met gay enzo dat je daar zo zit van ehmmmm tja (ik ben waarsch bi of gay twijfel nog)

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Jammer dat je zo'n rotdag hebt gehad vandaag.. Waarschijnlijk was het niet gemeen tegen je bedoeld, maar ik snap dat je het niet fijn vind dat er wordt gescholden met woorden als gay enzo en snap dat je dat ongemakkelijk vindt. Probeer je er ondanks alles niks van aan te trekken en blijf gewoon lekker jezelf hoor! Je bent goed zoals je bent!

Het feestje is morgen zeg je dus kan je de armband niet nog ophalen voor je feestje?

Groetjes van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +10

@Noah2009 

Ik weet ook niet zo goed meer of ik ben wat ik denk dat ik ben.

@ItsJustMe 

Ik blijf ook mezelf alleen een van die meiden aan wie ik het heb verteld die zij dat ik als iemand die gay is zou praten.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

@Noah2009

Ik weet ook niet zo goed meer of ik ben wat ik denk dat ik ben. maak je daar geen druk om. Ik weet het ook niet, had er een topic over gemaakt toen kreeg ik een reactie die zei:' maak je niet druk over labels, je komt er vanzelf wel achter, just go with the flow' ofzo iets.

@ItsJustMe

Ik blijf ook mezelf alleen een van die meiden aan wie ik het heb verteld die zij dat ik als iemand die gay is zou praten. gewoon lekker negeren joh, dat kan überhaupt niet. En misschien bedoelen ze niet gay van je valt op het andere geslacht maar het andere soort gay, dus dat je raar doet en kinderachtig. Tenminste dat is bij mij wel op school

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

hoop dat dit je kon helpen!

Groetjes mij@Anoniemxv 

 

Reputatie 7
Badge +10

Dat wist ik al wel😉

Ik ga het btw wel melden bij m'n mentor

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. zij is het leukste mens ter wereld (en m'n vertrouwenspersoon 

Reputatie 7
Badge +10

Ik he met m'n mentor gepraat.

zij gaat er mee bezig.

want dit kan ECHT niet zei  ze.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge +1

Dit is heel vervelend voor je maar je moet het niet als belediging zien als je gay bent weetje? je moet he juist positief zien zovan: Ja ik ben gay en er super blij mee. Als mensen je naar benden proberen te halen en jij positief of helemaal niet reageert is het niet meer leuk.

 

~Twixy Loveee

Reputatie 7
Badge +10

Ja klopt,

Maar ze ik had gezegd dat die meiden het niet mochten zeggen dat ik dat zou zijn.

Ik zal er over nadenken.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +11

Wat vervelend @Wees Jezelf Bij Noah!

Ik heb dit opsl school ook, al wat minder heftig. Mijn klas scheld automatisch met gay, maar ze proberen het flink te minderen. Ik kijk op als iemand daar mee scheld, en dan zeggen ze 1000x sorry. Het is eigenlijk best wel grappig om te zien. 

Maar in de pauze zaten gisteren een stel homofobische jochies. Ik ben niet racistisch, maar ze waren niet uit Nederland en hun Nederlands was ook niet echt goed. Misschien konden  we er daarom om lachen. Maar ik ga het ook vandaag even aan mijn coach melden, just in case.

Goed dat je het gezegd hebt!

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Natureflower 

ik had er eerst nog niet zoveel  last van.

Alleen vrijdag was het voor mij gewoon ff te veel

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer