Heyy,
ik ben een meisje van 17 en heb nu al 4 jaar “gezeik” met een jongen. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten 4 jaar lang..
maar ik snap het echt even niet meer en ik hoop dat jullie misschien zouden kunnen helpen..
ik heb laatst namelijk gemerkt dat hij zich heel erg bezig houd met mijn leven, maar hij zei zelf altijd dat ik een hoer ben en dat hij mij niet mag.
Ik merk dit echt nu pas op omdat ik merk dat hij echt heel vaak de heletijd naar mij blijft kijken, zo loop ik bijv langs hem en hij zit dan met z’n vrienden maar die kijken even en gaan door, maar hij blijft gewoon de heletijd kijken..
ook wilt hij van alles weten over mij, zoals met wie ik omga of contact heb en zelfs wie bepaalde personen zijn voor mij (bijv vriendje)
Op social media heb ik gehoord dat hij en ik op het zelfde moment online zijn, maar ook weer offline zijn dan staat er bijv 4 min geleden actief en het veranderd bij allebei precies op het zelfde moment
Ook doet hij heel aardig en leuk tegen mijn zusje van 8 jaar. Dan trekt hij bijv gekke gezichten naar haar zodat ze lacht. Maar dat deed hij ervoor ook nooit. Hij rijdt ook opeens heel vaak op zijn scooter langs mijn huis maar hij woont echt ver bij mij vandaan namelijk buiten het dorp dus hij maakt een lange omweg naar zijn huis dan
Ik heb in augustus ook een “gesprekje” (het leek meer op een k interview) met hem en sindsdien is het al zo dat hij of op social media tegelijk als mij zit, langs mn huis rijdt en 24/7 om het zo te zeggen naar me kijkt
Ik snap echt niet wat ik hiervan moet vinden of wat ik eruit moet halen van zijn acties, maar ik vind het maar raar dat het opeens zo is.
Ik kan hem ook niet via insta een berichtje of iets sturen want dan blokt hij me meteen en dan daarna rijdt ie weer leuk langs mn huis.
Ik wil hem wel aanspreken of iets want ik heb zelf natuurlijk ook vragen (n.a.v. het gesprek van augustus) waar ik ook antwoord op wil hebben! Maar ik weet echt niet hoe als hij blokkeert enzo....
weten jullie misschien wat het is? Of hoe ik hem misschien kan aanspreken of contacten?
Xx,
mijj