HELP ik word mentaal en fysiek gesloopt door een groep stoere grote jongens uit de bovenbouw op school

  • 18 January 2024
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

haii, ik ben M en ik zit nu net een paar maanden in de brugklas. in het begin vond ik het erg leuk, maar nu word ik zwaar gepest en mishandeld. ik heb namelijk autisme en Tics, de tics zorgen ervoor dat ik overmatig ga trillen en ook grommen af en toe. En mensen proberen me steeds uit te lokken want door mijn autisme word ik wat sneller boos en dan ga ik dus regelmatig grommen door de tics. Als ik zo een woedeaanval zie ik echt rood voor mijn ogen en sla ik gewoon maar in het rond. wat hun dan grappig vinden is als ze naar mij gaan blaffen om mij na te doen. laatst kwam het zo ver dat ze me zelfs naar he toilet toe duwde en mijn hoofd in het toiletwater onderdompelde totdat ik het bijna niet meer aankon, dat vond ik zo erg dat ik thuis de hele dag moest trillen en huilen. ik heb zelfs min hoofd heel hard gestoten tegen de toiletrand en heb nu een gigantische bult. nou dat was dus al erg maar moet je nu eens dit horen want dit is volgens mij zelfs strafbaar en hiervoor heb ik ook 4 weken thusi gezeten. nou ze hebben me dus toen ik terug fietste van mijn psycholoog in het donker onder en brug opgewacht. Vervolgens duwde ze mij van mijn e-step af en begonnen ze mijn broek uit te trekken. ik schreeuwde HELP maar niemand kwam. ik begon weer te grommen en toen zeiden ze grom hondje grom en toen duwde ze mij in '’doggystye'’ positie ik wist eerst niet wat dat was maar ze bleven het maar naar mij schreeuwen.  vervolgens smeerde ze allemaal pindakaas over mijn billen heen en gingen ze filmen terwijl ze allemaal rare dingen riepen zoals '’het hondje heeft uit angst gepoept'’  Ze hebben mijn e-step in de sloot gegooid (nou die is dus mooi kwijt) en ik moest lopend met allemaal pindakaas aan mn billen naar huis. toen ik thuis kwam rende ik naar boven en moest ik huilen en toen mijn ouders vroegen wat er aan de hand was begon ik per ongeluk weer te trillen en grommen en toen lieten mijn ouders mij met rust.

nou dat wou ik dus sowieso even nmet jullie delen dan voelt het al alsof tenminste ieman mij begrijpt, ook wil ik vragen of jullie tips hebben hoe ik mij kan vermannen tegen deze grote stoere jongens want ik ben nu erg bang dat ze nog verder gegaan. en ikw il dat het stopt. ik wil weer in veiligheid kunnen leven, zonder grommen maar ik kan het niet stoppen.  ik wil tranen van geluk niet van verdreit, als dat ooit nog mogelijk is. ik wil een OPLOSSING,. 

gaat dit ooit nog goedkomen vrag ik me oprecht af???


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey, ik denk dat je hier echt met hulpverleners over zou moeten praten. Begin in elk geval eens met de Kindertelefoon. Daar kun je gerust naartoe bellen of er mee chatten. Dat staat rechtsboven hier ☝️. Het lijkt me goed voor je om die stap te zetten! Sterkte!

Liefs, Tover xxx

Badge

Oh, jeetje wat heftig! Ik ben ook maar een 13 jarig meisje en heb zelf niet de beste tips, maar ik wil je in ieder geval wat steun bieden zo. Ik zou hier echt over gaan praten met de mentor, ookal is dit misschien erg moeilijk te vertellen. Deze jongens moeten zeker gestraft worden. Het zijn niet eens jongens, gewoon jongentjes. Het is maar een idee, maar je kan ook aangifte doen bij de politie. Dit is strafbaar! Ook je ouders zou ik dit uitleggen… ik weet amper wat te zeggen. Ik vind het heel knap dat je überhaupt nog dit kan typen en delen. Respect.   
 

heel veel sterkte.. 

xxx

 

Reputatie 3
Badge

Doe aangifte bij de politie,

Reageer