Skip to main content

help ik word heel erg gepest

• July 2, 2026
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen

Zoals jullie hebben gezien heb ik eerder dit schooljaar al verteld dat ik op de basisschool heel erg werd gepest en dat toen ik naar de middelbare ging die kinderen van de basisschool me opwachtten na school en me gingen volgen naar huis en aanvalde met geweld jammer genoeg gebeurt dit nogsteeds en het wordt steeds erger kinderen uit mijn nieuwe klas hebben gezien hoe ze me aanvalde en nu pesten ze me op school ook ze vallen ne aan met geweld en nog veel meer en er komen ook steeds meer mensen bij en het ergste is 2 leraren hebben gezien hoe ik werd aangevallen en ze hebben me niet geholpen ik durf het echt tegen niemand te zeggen maar ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen hebben jullie tips?

Liefs anoniempje_4567 

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Anoniempje_4567 ,

Wat ontzettend naar zeg, dat is echt niet oke 😣 ik snap dat het lastig is maar ik zou dit toch aangeven op school, en dan erbij zeggen 2 docenten het ook hebben gezien, maar vervolgens niet gingen ingrijpen. Als je het lastig vind om te zeggen kun je ook een mail sturen of een brief schrijven als dat fijner voelt. Het is de bedoeling dat je je veilig voelt en school is daar verantwoordelijk voor. En misschien is het ook handig om dit tegen je ouders te zeggen, zodat ze ook met school kunnen praten. Zeker als ze geweld gebruiken, dat kan gewoon echt niet. Weet dat je  echt niet alleen hierin bent en je  verdient echt dat het onnodige, stomme  gepest stopt. Ik hoop echt dat het je toch lukt om tegen iemand te zeggen en dat het dan stopt en voorkomt dat het niet weer gebeurd.♥️

Veel liefs 🤗

Mae_
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • July 3, 2026

Hoi ​@Anoniempje_4567 

Wat goed dat je dit durft te vertellen! We zien dat je nogal in een lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes,

Mae

De Kindertelefoon