Vraag

Help ik schaam mij

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 12 en mijn tanden in mijn gebit wisselen heel langzaam maar nu ik op de middelbare school zit heb ik er al 1kies uit dat maakt mij niet heel erg uit, want je kan er bijna niks van zien, maar ik heb laatst van mijn ortho te horen gekregen dat ik mijn 2bovendste hoek tanden moet laten trekken en aangezien ik best vaak praat gaat iedereen dat zien en dan lijk ik op een haas (het is trouwens voor negen maanden want dan krijg ik slotjes en zie je er niks meer van) ik heb het al tegen mijn moeder gezegt en zij zegt dat het wel mee gaat vallen en dat ik echt niet gepest ga woorden met haas of konijn ofzo maar dat komt omdat zij geen schaamte kent en ik hoop dat iemand weet wat ik kan doen dat het niet lijkt dat ik die tanden mis????

 

En ik moet trouwens die tanden later trekken ,want anders verlies ik al mijn voortanden.

 

Iemand help mij please


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Oeh… ik snap dat dat K*T is…

 

( ik had vroeger ook ( konijnen tandjes…))! ;) 

 

bij mij op school is d’r nooit iets van gezegd, het staat nu ook recht …. Wat je evt. Ipv een gewone ( slotjes ) beugel ook kan doen is een, doorzichtige beugel, ik heb die ook gehad, dan zie je de beugel niet, ……

 

onthoud wel; hoe LATER, je tanden uitvallen, hoe STERKeR ze later worden, ik begon ook erg laat met willselen, maar ik heb echt een sterk gebit ( tegenover bijv. Het gebit van mijn bff( !) 

 

ik hoop dat het over 9/10 maanden over is, en dat je met een MOOI gebit rondloopt! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb gereageerd! Hij zit in de check…. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge

Probeer er met iemand over te praten maak je niet te druk helpt niet ik ben er voor je als je vragen hebt 

Reputatie 4
Badge +3

Er is volgensmij niks dat je eraan kan doen. Miss kun je zeggen dat je minder kunt praten omdat je last hebt van je tanden/gebit? Je moet gewoon doorzetten, iedereen heeft een schaamend verhaal over zichzelf. In het einde komt het wel goed.

Groetjes <3

Reageer