Skip to main content

heel mijn school zag mijn naaktfotos

• May 16, 2025
  • 6 reacties
  • 455 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoihoi,

dit is al een jaar geleden gebeurt en ik heb er nog steeds last van...ongeveer een jaar geleden was ik al een tijd aan het praten met een jongen en ik begon hem echt heel leuk te vinden, en een avond vroeg hij of ik kon chillen dus ik ging naar hem toe, toen hebben we gedronken en daarna wou hij in de hottub maar ik had natuurlijk geen bikini ofzo bij dus uit eindelijk zaten we in de hottub en ik zat daar in mn bh en string, maar toen gebeurde er nog niet veel en ik was uiteindelijk best wel dronken toen ik naar huis ging,en toen ging hij me vragen om naaktfoto's en was hij me een beetjeaan het manipuleren en ik heb uit eindelijk toch naakt foto's gestuurd omdat ik hem leuk vond en omdat ik heb vertrouwde. en toen is het door de hele school gegaan en ik werd van alles genoemd als ik op school liep, maar ook buiten school als iemand me herkende, en ook een keertje op werk herkende een jongen mij en begon mij uit te schelden. 

het is nu een stuk minder geworden omdat het lang geleden is, maar ik voel m enogsteeds elke dag zo kut er over, dat bijna heel mijn school mij half naakt heeft gezien.

groetjessxx

De tekst is aangepast, omdat deze in strijd was met forumregel 6

6 reacties

• May 18, 2025

Echt erg voor je. En het kan zomaar iedereen gebeuren, zulke jongens zijn enorme eikels (en iedereen die het doorstuurt). Kan je er over praten met iemand? Of is het zolang geleden dat ze dan denken ‘o heb je haar weer- zo lang geleden…?’ 
Het zal vast nog meer slijten en zeker als je bijvoorbeeld naar andere school zou gaan maar ja…, daar heb je nu niks aan.

Er waren meer posts met dit onderwerp, heb je die ook al eens doorgelezen?

Sterkte! Ik vind het echt kut voor je!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 19, 2025

ik heb er gelukkig over kunnen praten met mijn beste vriendin en daar ben ik heel dankbaar voor, ik heb dit alleen nooit tegen mijn familie gezegd omdat ik bang ben dat ze mij dan ander gaan aankijken.

het is gelukkig wel een meer dan een jaar geleden nu en ik hoor er niemand meer over praten maar ik word nog wel herkend van de foto's die van mij zijn uitgelekt.

maar ik zit nu in mijn examenjaar dus als ik slaag ben ik van deze school af en kan ik opnieuw beginnen.

ik zal eens naar de posts kijken met dit onderwerp, thanks

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2025

Het spijt me echt dat je dit hebt meegemaakt, dat is ontzettend heftig. Het is helemaal niet jouw schuld dat hij zo deed en dat anderen jou daarna zo hebben behandeld. Probeer lief voor jezelf te zijn en praat er met iemand die je vertrouwt over, want je verdient het om je veilig en gesteund te voelen. 💗

• May 20, 2025

ooh jeetje meid! ik vind dit echt hefitg dat je dit hebt meegemaakt! nooit fotos sturen ookal ken je die al zo lang, dit gebeurd helaas zo vaak ik vind dit echt vreselijk dat deze dingen gebeuren je moet nooit iemand daarmee vertrouwen! Ik wens je heel veel sterkte en meid het komt echt wel weer goed sterkte😇💋

• January 8, 2026

Het is helemaal niet jou schuld, het is gewoon een beetje dom misschien maar dit kan iedereen wel gebeuren denk ik. Heb je al geprobeerd met hem er over te praten? Of een mentor of zo? En eigenlijk moet die jongen zich schamen, niet jij. Hij is zo stom om het door te sturen. Xx

(ik weet dat het een oud topic is)

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 8, 2026

Hoi. Het is verschrikkelijk als je zoiets overkomt. Dat de hele school je op een bepaalde manier gezien heeft of weet dat je "gezien" bent. Iedereen er over praat. Voor je gevoel zeker. Ik snap dat je dat nog achtervolgd. Je voelt je bekeken en beoordeeld en van alles. En je kon en kunt daar niets aan doen. Althans dat het gebeurt is. Wat wel kan is er over praten, er mee leren dealen en de schuld van je af gooien. Jij bent niet schuldig, hij. Maar dat is makkelijk praten dat weet ik. Als je zo "gezien" bent geweest en je voelt dat nog is dat ook een logisch gevoel. Dus begin met jezelf niets te verwijten. Dan kun je het op school melden bij je mentor. Dat geeft je controle, dat je iets doet. Hier kun je ook eens naar kijken: https://hulplijn.offlimits.nl/ 

En onthoud ook dat je een fijn en belangrijk en lief persoon bent en je niet door een klootzak hoeft te laten dwarszitten!  Praat erover met je vriendinnen/vrienden. Je bent zoveel meer dan die ene situatie of foto. Je kunt het en goed dat je het aangeeft hier. Sterkte !

Groetjes liefs Tartan X