Skip to main content
Vraag

ginger zijn

• February 16, 2023
  • 14 reacties
  • 461 Bekeken

Zelf heb ik een beetje oranje haren. (Ben btw een meisje) Maar het valt ook op dat jongens veel minder op meisjes met rood/oranje haar vallen. Zelf werd ik vroeger altijd gepest opdat ik roodharige ben dat is nu nogsteeds mensen denken dat het niet uitmaakt maar eigenlijk doet het pijn want ze zeggen het vaak op een vervelende manier. Dus nu is mijn vraag. Wat is er mis met roodharige?

14 reacties

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Waarschijnelijk vinden mensen het minder mooi of leleijk, dat is best gemeen en racistisch. Waarschijnelijk ook omdat de meeste mensen geen rood haar hebben en dat ze dat raar vinden ofz.

Ik hoop dat ik je kon helpen (: , groetjes sinasappelbroodje 

• February 16, 2023

er is helemaal niks mis met mensen met rood hoor. Ik vind het oprecht heel mooi!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 24, 2023

Met meisjes met rood haar is absoluut niets mis.....uiterlijke kenmerken die opvallen zijn nou eenmaal makkelijk om te pesten.

Maar er zijn onderzoeken die aangeven dat bijna 90 % van alle mannen een voorkeur hebben voor gingers. Zeker als je roodharig all over bent

help
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 16, 2025

Hoi,

Ik wordt zelf ook heel vaak ginger genoemd en ermee gepest en uitgescholden. Het is echt onneerlijk!

En ik denk dat het komt doordat de meeste mensen blond of bruin zijn, maar dan zijn gingers toch juist uniek!Niet appart en anders en lelijk, nouja… mensen mogen het best niet heel mooi vinden van mij maar dan ga je niet iemand uitschelden toch?!

Ik heb hier net zelf ook een topic over geschreven omdat het gewoon echt discriminatie is eigenlijk.

Ik heb ook nog nooit van iemand gehoord: Mijn type zijn mensen met ginger haar, oh dat vind ik toch zooo mooi en knap!

Ik hoor alleen maar van iedereen: Gingers! Oh nee dat is niet mijn typ! zelfs van mijn vriendinnen hoor ik dat!

Ik ben het voledig met je eens! 

Groetjes Help.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 16, 2025

Hoi hoi, ik vind het een prachtige kleur! Mijn buurmeisje heeft ook zo'n mooie kleur rood/oranje bruin en ze is er trots op, en terecht!

@help  dus zeker is het mooi en je mag er echt trots op zijn! 

Groetjes liefs Tartan X 

P.S.  even terzijde: het raakt me elke keer om weer een lieve tekst van ​@jaivy  te zien, die waarschijnlijk niet meer onder ons is ♥️😘 lieverd. 

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

Ik vind dat er helemaal niks mis is met roodharigen. Ik val op jongens maar ik vind roodharige jongens juist extra mooi 

• April 16, 2025

Rood haar is wel mooi. Het is makkelijk om je daar mee te pesten.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 16, 2025

Hey! Ik sluit mij helemaal aan bij ​@Tartan15  😘💕(voor Jaivy) en bij de anderen , ik vind het ook heel mooi ! 

Liefs Tover xxx

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 3, 2025

Ik val zelf op meisjes (ben een meisje) en vind oranje haar echt supermooi. Het is juist iets heel bijzonders er zijn niet zoveel roodharigen. Ik zou er juist trots op zijn.

En als er mensen zijn die oranje/rood haar niet mooi vinden, is dat ook prima toch als je er maar niet mee gepest wordt. Bedenk dat er mensen zijn die jouw haarkleur juist heel mooi vinden en uiteindelijk draait toch alles om jouw persoonlijkheid en karakter!!!

xx Vera

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 3, 2025

Ik val juist heel erg op gingers alleen kan je geen gegevens delen :( 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 4, 2025

Hallo! Ik snap heel goed dat je daar onzeker over kunt zijn. Ik vind zelf dat er helemaal niks mis is met rood haar en dat je er juist trots op mag zijn, omdat het heel uniek is! X

• May 5, 2025

Hallo, 

ik ben zelf ook roodharig en ik ben daar ook om gepest, maar ik ben gaan beseffen dat ze vaak alleen pesten omdat ze jaloers zijn. Veel mensen vinden dat mooi, en degenen die dat dus oprecht niet mooi vinden (ja, die heb je natuurlijk altijd) zijn dus in de minderheid. Je kunt je er maar beter niets van aan trekken of iets terugzeggen waarmee je hen de mond snoert (als je dat zo snel kan bedenken ten minste), dan gaan ze ook sneller stoppen.

Over aantrekkelijkheid, ik las laast een onderzoek waaruit bleek dat bijna alle mannen rood haar het aantrekkelijkst vonden, dus ik zou me daar niet te veel van aantrekken.

Groetjes!

• May 16, 2025

Gingers zijn wel knap hoor. Bovendien ben ik altijd jaloers op meisjes met sproeten (die heb ik helaas niet)

Hearts4God
  • Weet de weg
  • June 9, 2025

Hoi ik ben een meisje ik ben zelf brunette maar oranje/rood harige zijn juist heel mooi! Sommige mensen zijn gewoon jaloers maar laat ze maar praten. Er is helemaal niks mis mee met jouw haarkleur is juist super mooi en bijzonder! Je kan er toch niks aan doen alleen veel mensen doen wel irritant als je rood haar hebt maar trek je er niks van aan.

En stiekem vinden best veel jongens en mannen rood haar gewoon juist aantrekkelijk had ik gelezen dus maak je daar geen zorgen over.

Groetjesssssss