Vraag

gezoend door een pester

  • 22 August 2021
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben gezoend door een jongen maar die jongen pest mij. Ik ben wel verliefd op hem. Ik weet niet wat ik moet doen. 


8 reacties

Dat spreekt elkaar behoorlijk tegen. Is dit een extreme vorm van ‘meisjes plagen, kusjes vragen’? Ik zou geen relatie met hem nemen gezien zijn pestgedrag/hem negeren. Hij verdient je niet als hij zich zo gedraagt 🤷🏼‍♂️. Zou je iets meer toelichting/voorgeschiedenis kunnen geven?

Ik zit bij hem in de klas. Maar we wonen ook heel dichtbij elkaar 

Daar wordt ik niet veel wijzer van, maar goed. Wat vind je er zelf van?

Hij kwam een half jaar geleden in mijn buurt wonen en toen kwamen we in de zelfde klas. Dus veel voorgeschiedenis is er niet 

We proberen/ik probeer je te helpen he? Dus aub niet al te dwars doen.

Ik snap je punt niet helemaal. Die pester heeft jouw gezoend en jij bent verliefd op hem. Tevens ben je verliefd op je ex. Wat is nou de bedoeling? Wat zegt je gevoel?

Wij kunnen/ik kan niet voor jou bepalen met wie je een relatie moet nemen of wat jij voor iemand voelt. Stel jezelf wat meer open als je daar wel help bij wilt. :)

Ik heb nog nooit een relatie gehad. Mijn zus en ik delen de zelfde account en zij beeld wel een ex gehad vandaar die verwarring 

Mijn zus en ik delen de zelfde account en zij beeld wel een ex gehad vandaar die verwarring 

Ah, dat is niet ideaal. Kan zij voortaan niet een eigen account gebruiken? Either way, beschrijf alsjeblieft even wat jouw mening is over de situatie. :)

Ik ben verliefd op die jongen die mij pest maar ik weet dat hij ook aardig kan doen en als hij aardig is dan vind ik hem leuk

Reageer