Vraag

Gepest worden of buitengesloten of niks?

  • 20 May 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo ik ben nieuw hier,

Ik wou even wat kwijt en kijken of jullie tips hebben

 

ik zit nu op de basisschool en heb het gevoel dat ik gewoon onzichtbaar ben. Steeds word ik buitengesloten of genegeerd. Ik pas mijn kleding al aan, maar   dat helpt niet. Ik zeg het vaak tegen mijn juf of meester dat helpt niet. Ik heb één vriendin maar die zit al op de middelbare.

 

Ik blijf in de pauzes gewoon achter ze aan gaan anders sta ik steeds alleen.  Thuis heb ik me leuke ouders en broer en zus en vriendin nog verder heb ik niemand. Mijn vriendin heeft havo-vwo dus heeft ook steeds minder tijd.

 

Soms krijg ik het gevoel dat de enige uitweg de dood is. Ik snij  mezelf soms ik weet niet waarom ik dat doe, maar ik ben niet mooi en goed genoeg ook niet aardig genoeg en leuk genoeg

 

Xx StoerAnoniempje


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @StoerAnoniempje3 , 

 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat rot dat je wordt buitengesloten en deze nare gedachten hebt over jezelf. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Wat naar dat je je zo voelt! Echt, het hoeft niet zo te zijn. Dood is zeker geen uitweg! Je hebt nog zo veel te geven en te doen! Je bent mooi zoals je bent, en de wereld heeft jou ook nodig! En het is ook nog zo, die vervelende basisschooltijd voor jou zit er bijna op!  Daarna wordt het vast beter als je mensen treft die veel beter bij je passen. En je kunt inderdaad ook eens bellen met de kindertelefoon voor advies!  En je kunt ook bij een club gaan bijvoorbeeld waar je leuke mensen tegen komt die jou respecteren zoals je bent, zols scouting of nivon jongeren bijvoorbeeld.  Probeer een beetje je geluk een stukje te helpen, want dat heb je verdient! Veel succes !

Liefs Tover xxx

Reageer