gepest want mensen denken dat ik een crush heb op iemand

  • 10 November 2021
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Een "vriendin" van mij heeft verteld aan een jonge uit mijn klas dat ik zogenaamd een crush zou hebben op iemand en nu steeds als ik langs loop roept hij die naam wat kan ik hier aan doen het word nu echt vervelend en hij heeft het verteld aan diegene en even voor de duidelijkheid ik heb geen crush op diegene


7 reacties

Badge +2

Gewoon niet op letten. Ik heb dit ook meegemaakt. Er zit vaak een reden achter: bv. jaloezie ofzo

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Anoniem MV.

Badge

Hii, ja ik snap dat je het echt heel naar vind. Probeer duidelijk te maken dat de reacties die zij geven erg naar zijn. Pestkoppen pesten vaak om een reden die niet goed is, maar soms wel logisch. Omdat het thuis niet goed gaat, omdat ze jaloers zijn, omdat het anders is en ze niet weten hoe ze ermee om moeten gaan, omdat het niet goed gaat met ze noem maar op. Maar vaak weet diegene niet eens dat die iets doet. Probeer er voor te zorgen dat zij niet weten dat het jou iets doet. Door bijvoorbeeld voor de grap te zeggen dat je een crush op iemand anders hebt wat zeer onlogisch zou zijn. Of door te zeggen dat je eigenlijk een crush op de spiegel hebt bijvoorbeeld en dus al bezet bent. Of door te vragen/zeggen, “Waarom denk je dat? Vind jij het logisch dat ik een crush op haar/hem/hen heb dan?” Met een beetje de vraag van vind hij diegene misschien leuk. Door niet negatief te reageren en zelfverzekerd over te komen zal het vast beter gaan.

 

Tips om er zelfverzekerder uit te zien:

  1. Recht op lopen
  2. Kleren dragen waarin je je goed voelt
  3. Omgaan met goede vrienden
  4. Dingen doen die je leuk vind
  5. Mensen heel kort aankijken (wel gewoon relaxed)
  6. Niet de nieuwste schoenen dragen, maar schoenen die lekker zitten
  7. Misschien een bepaald liedje die je steunt en moet geeft luisteren voor school en tijdens school als je alleen bent
Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Gewoon negeren. Als hij iets zegt dan gewoon niks terug zeggen hij gaat dan wel op een dag stoppen dan ben je van hem af…

Badge

heb ik ook

 

Reputatie 1
Badge

heb ik ook

 

Gewoon negeren…

Reputatie 5
Badge +4

Blijf sowieso jezelf je anders gaan gedragen zorg er juist voor dat ze door blijven gaan.

Ik vraag me alleen één ding af

Heb je wel een andere crush

Liefs Lucky 

Reputatie 2
Badge

hallo dat heb ik ook

Reageer