Skip to main content
Vraag

gepest voor de dingen die ik leuk vind

• January 11, 2024
  • 27 reacties
  • 370 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

Hey hey dat is heel gemeen, wat tot voor je. Ik hoop ook dat ze het niet meer doen maar zeg gewoon dingen zoals: “en heb je er een probleem mee?” “Bemoei je met je eigen zaken” “ik vroeg niet om je mening” hopelijk helpt dit wss stoppen ze dan vanzelf

dit gaat niet werken dit is juist grappig voor de pesters omdat je jezelf dan gewoon voorschut zet je kan beter gewoon zeggen je kan me beter met rust LATEN WANT IK HEB YARA YARA PHONK AANSTAAN OP MIJN KOPTELEFOON

• Net nieuw
  • June 3, 2026

Hey!! Ik ben zelf ook 13 en wordt gepest door mijn interesses en hobbies. Ik weet hoe kut het is. Je bent niet alleen. Ik hou ook van my little pony en she-ra!! She-ra heb ik al best lang niet gekeken maar my little pony ben ik weer aan het kijken :). Ik kijk het waneer ik met de hand aan het naaien ben. Ik maak “therian” maskers en fursuits!! Ik wordt ook op school gepest omdat ik lesbisch ben. Ik heb ook een vriendin!! Ik wordt vaak uitgescholden met: “EMOOO!!!”, “suïcide Squad”, “FURRYYY!!!!” . Maar je bent echt niet alleen met gepest worden door je interesses. Ik HAAT mijn school omdat elke leerling een “copy paste” is. Iedereen is hetzelfde. Alle meiden en jongens lijken op elkaar en gedragen als elkaar. Ik haat het. Blijf gewoon jezelf. Lekker uniek. Maar starly, ik hoop dat ne jezelf blijft en goed voor jezelf zorgt. Wij zijn er altijd voor je. Ik heb zelf ook mental health struggles vanwege het gepest en andere issues. Negeer het zo veel mogelijk en neem desnoods een koptelefoon. Ik zit in de tweede en het helpt mij heel erg. Ik heb geen idee wat ik nu allemaal heb gezegt maar thx voor het lezen man. Ik heb net pas een werkende kindertelefoon account lmaoo. Maar starly, blijf jezelf en verander jezelf nooit voor een ander. Er zijn mensen zoals jou!! Geef nooit op. Je zal later in je leven veel spijt krijgen van jezelf niet uiten toen je tiener was. Dankjewel voor het lezen ❤️

xx

-CDV