Vraag

Gepest over borsten

  • 22 November 2021
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Badge

Hi,

Ik heb een vraagje.... Ik word namelijk al heel lang gepest over mijn borsten. Ik trok me er al die tijd niks van aan, maar nu doen ook mijn vrienden het. Hebben jullie tips? En hoe kan je ze groter laten lijken?

Liefs Emma 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


4 reacties

Hi,

Ik heb een vraagje.... Ik word namelijk al heel lang gepest over mijn borsten. Ik trok me er al die tijd niks van aan, maar nu doen ook mijn vrienden het. Hebben jullie tips? En hoe kan je ze groter laten lijken?

Liefs Emma 

Hey Emma,

wat ik je zou aanraden is om vooral bh’s te kopen met vulling, bijvoorbeeld bij de Hema of zeeman kan je meestal wel een goede sport bh met vulling vinden voor weinig geld, meer tips weet ik eigenlijk niet, maar ik hoop dat dit ook werkt.

xx Lara (niet mijn echte naam)

Reputatie 3
Badge +1

hoi,

echt vervelend. ik zou tegen je vrienden/vriendinnen zeggen dat je het niet fijn vind en de rest van de klas of door wie je dan ook word gepest negeren. en inderdaad wat Laravmm zegt kan je echt helpen. maar onthoud: je bent mooi zoals je bent:)

hou vol en succes. 

hoi,

 

je moet niet onzekker zijn over de grote van maar een lichaams deel of meerdere. Je dan en tenslote niks aan doen zo is de natuur nou eenmaal. zoals ikbengwnanoniem123 als zei je bent mooi zoals je bent.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

Zeg dat je het niet fijn vindt dat kan helpen. Het kan ook dat je borsten pas later gaan groeien, iedereen is anders. 

Reageer