Vraag

gepest, opdrachten die ik moest uitvoeren

  • 1 October 2021
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allen

Ik wil even mijn verhaal delen. Omdat me dat wat opluchting geeft.

 

Het begon op een normale school dag. De bel ging dus iedereen kon naar huis. Meestal bleef ik nog even voetballen.

Toen kwamen er kinderen van een middelbare school. en gingen zeggen dat ik op de grond moest gaan liggen. Op mijn buik toen gingen ze me allemaal opdrachten geven om te doen en als ik dat niet deed zouden ze mijn arm breken.

 

Opdrachten die ik moest doen.

-hun schoten de bal weg en ik moest halen

-een lamp van een fiets er afbreken.

 

En toen ik een uur die opdrachten had gedaan mocht ik naar huis. Maar ik moest binnen tien seconden weg zijn. Dat haalde ik niet door een zere been waar ze op trapte.

Ze hebben me toen in een vuilnisbak gestopt en zijn toen weg gerend.

 

Ik heb nu daar nog last van. 

Is er iemand die ook zoiets heeft mee gemaakt?


2 reacties

Heyy Beartje!

 

Fijn dat het je een beetje opluchting geeft om je verhaal hier te delen! Als je meer kwijt wilt of als je meer vragen hebt ben je hier altijd welkom want wij zijn er voor je!:slight_smile:

 

Ik ben zelf ook heel erg gepest geweest.. Een aantal jaren achter elkaar, maar ik ga daar verder niet te diep op in. Ik heb daar ook nog erg veel last van in ieder geval. Je bent absoluut niet de enige die wordt gepest helaas..

 

Misschien kan je met iemand praten over deze gebeurtenis, bijvoorbeeld met je ouders? Praten kan namelijk goed helpen om heftige gebeurtenissen zoals deze beter te verwerken en dan kan je ook steun ontvangen!

 

En hoe gaat het nu eigenlijk met je been? Want je geeft aan dat die zeer deed doordat ze daar op hadden getrapt..

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge +1

Hey naamnietbekend 

Bedankt voor je lieve reactie ♥️

Ik vind het erg lastig om met mensen er over te praten, daarom doe ik het liever zo.

Met mijn been gaat het al een paar jaar goed hoor. Ik had een kneuzing in mijn been 😭 maar gelukkig is dat goed afgelopen.

Liefs beartje

Reageer