Gepest op school

  • 19 May 2022
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi, ik heb hulp nodig en ook tips.. Ik ben 15 jaar oud en ik word gepest op school. Voor mijn geloof, mijn kledingstijl, dingen die ik zeg, dingen die ik doe, om bijna alles wordt ik gepest. Ik word van alles genoemd,  man-wijf, hoer, slet, kanker kind, mislukt kind, slechte moslim, en ze zeggen allemaal dat niemand me mag en drm ik geen vrienden heb.. Het klopt ook, ik vind het moeilijk om vrienden te maken of te vinden. Ik heb nu 2/3 vriendinnen voor het eerst in mijn leven maar ze zijn meer vriendinnen met elkaar dan met mij.. Ik zie ze niet zo vaak. En ze komen niet voor me op als iemand iets tegen me zegt. Ik sta er helemaal niet sterk bij. Maar ik word echt al 2 jaar gepest en ik kan daardoor geen vrienden maken. Ik begon mezelf te haten sinds ik werd gepest voor de eerste week op de middelbare school. Nu haat ik mezelf, mijn stem, mijn uiterlijk, mijn acties, mijn gedachtes, Ik haat alles over mezelf. Ik heb ook een hoofddoek die ik gewoon opzet en naar achter doe. Dus zeg maar niet om mijn nek heen enzo, daarom gaan ze daar ook meer om haten maar ik voel me er niet goed bij om hem helemaal om te doen.. :( groetjes x


7 reacties

Badge

hey Ellaaa,

wat vreselijk voor je dat je om die redenen gepest wordt! Ik zou je aanraden om de waarheid te vertellen aan je ouders, zij staan vast en zeker wel achter je. Je mentor ook. desnoods bel/chat je even met een vrijwilliger van de kindertelefoon of praat je met een vertrouwenspersoon op school. ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost en dat je goede en echte vriendinnen krijgt! 

groeten,

phoenix13

`je geloof + uiterlijk is wie je bent negeer ze gewooon of raadpleeg eventueel een volwassene en een tip om vrienden te maken : zoek online mensen bijvoorbeeld in games

Reputatie 3
Badge +1

Wat naar ik zou toch je mentor het vertellen ik ga het ook doen maar vind het net als jij super moeilijk en vergeet vooral niet iedereen is anders maar mooi zoals ie is !❤️
Heel veel sterkte jij kan dit 🥰

Reputatie 5
Badge +4

Hey! Ik snap dat je niemand nu vertrouwd ermee maar echt, als er niemand anders is met wie je het durft te delen doe het dan met je ouders. Vertel ze waar je mee zit en hoe het allemaal is. Wie weet hebben ze echt de perfecte oplossing voor je. Misschien is het beste om te vragen of ze even met je willen gaan zitten en dat jij rustig je verhaal mag doen. Groetjes van mij!!(:

Reputatie 3
Badge +1

ik zit in de zelfde situatie maar ik heb het aan mijn mentor verteld het werkt echt!!!

nog steeds Succes!!!!😘

hoi:) wat naar voor je… heb je het al aan iemand verteld? (mentor/ouders/iemand die je vertrouwd?)

want anders kun je misschien beter naar een andere school gaan ofzo… maar ff een ding! je bent mooi zoals je bent of je nou Moslim, Christen, of iets anders (of niks)bent het maakt niet uit! ECHT WAAR!

praat er met iemand over! dat helpt echt!

succes!!! je kan het! 😎😋😘😄

 Nee, ik kan gewoon niemand vertrouwen en ik durf het niet te vertellen aan m’n ouders.. Ik lieg altijd tegen mn ouders en zeg dat ik wel veel vrienden heb op school.

Reputatie 3
Badge +1

hoi:) wat naar voor je… heb je het al aan iemand verteld? (mentor/ouders/iemand die je vertrouwd?)

want anders kun je misschien beter naar een andere school gaan ofzo… maar ff een ding! je bent mooi zoals je bent of je nou Moslim, Christen, of iets anders (of niks)bent het maakt niet uit! ECHT WAAR!

praat er met iemand over! dat helpt echt!

succes!!! je kan het! 😎😋😘😄

Reageer