gepest op de woongroep.

  • 5 October 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik woon dus al een lange tijd op de woongroep.

Ik zelf ben trans, ik ben geboren een meisje maar voelt me een jongen. Gisteren gebeurde het weer.

Het gepest ging verder. Elke dag noemde ze me namen of gingen ze tegen me deur trappen, grappen maken, enzovoort. 

 

Gisteren dus ook. Het begon met dat een kind van 11 appels en slijm tegen me raam ging gooien. Ik werd boos dus besloot het eens terug te doen dus gooide water met zeep in mijn kamer. Toen was hij nog meer boos. Maar deed gelukkig niks. De groepsleiding was boos op mij. Ik schreeuwde terug..

Het 11 jarige kind zijn Mattie kwam joinen toen ik op mijn Kamer zat om rustig te worden. Toen dat 14 jarige kind trapte tegen me deur aan. Nou ik was all boos en liep toen de deur uit naar de groepsleiding. Toen viel hij me aan. 

 

Ik ben nu op mijn kamer. Beetje bang. Vandaag trapte ze weer tegen me deur aan en ik hoor ze nu met ze alle op de gang praten over mij.

 

De groepsleiding weet van het gepest. En hun excuus is: dat is het leven op een woongroep. Wen er aan.

 

Luister ik ben uithuisgeplaats omdat het onveilig was.

Deze woongroep is nog onveiliger. Er worden met messen gegooid. Glas. Appels. Kasten. En wat kan je nog meer op noemen.

 

Ik ben vaak weg gelopen... maar dan bellen ze de politie. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben bang en wil gewoon rustig leven.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, wat een nare situatie! Kun je naar een vertrouwenspersoon? Of iemand daar die je echt vertrouwd en waar je dit aan kunt vertellen? En anders voor goed advies bel of chat met de Kindertelefoon! Want je mag hulp vragen vind ik!  Bovenaan deze pagina staat wel hoe dat moet.  Ik 👍 voor je, leef met je mee! Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Misschien moet jij de politie bellen? Het is erg onveilig en de groepsleiding treed niet goed op. Ook het feit dat er met messen worden gegooit is een teken van geweld, volgens mij. En anders kan je de Kindertelefoon bellen, want dit is wel ernstig lijkt mij.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 3
Badge

Jemig! Dat is nogal heftig! Is er misschien een andere woongroep waar je naartoe kan??? Anders moet je wel echt de politie bellen!

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Rathernottoanswer,

Dit is heel heftig.  Je moet echt de politie bellen want op een woongroep moet je je juist veilig voelen toch?

Misschien kan je naar een andere woongroep?

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer