gepest omdat ik uit Oekraïne kom

  • 5 November 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo ik ben romy ik ben 15 ik ben gevlucht naar belgië door de oorlog in Oekraïne. Ik word gepest omdat ik uit Oekraïne kom durf tegen niemand te zeggen dat ik gepest word .


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , wat stom dat ze jou daar mee pesten!  Ik vind juist dat ze je dan extra welkom moeten heten en je helpen en vrienden zijn!  Je zegt dat je nu in België woont dus misschien kun je eens bellen met Awel?  Kijk hier maar eens:  https://www.awel.be/babbel  

Zij kunnen jou vast helpen en advies geven ! Je kunt ook bij hun vragen of je misschien ergens bij een leuke jeugdbeweging  lid kan worden in België denk ik. Zo heet het daar. Dan maak je daar vrienden en ontmoet je mensen die jou zeker niet gaan pesten!  En je mag altijd hier op het forum je vragen stellen! 
Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 2
Badge

hey @Romy15. 

 

 ik zou als het als je er klaar voor bent om het te vertellen aan je mentor of je ouders doen of familie, zij zullen je sws niet uitlachen/en zij zouden dat ook niet doen neem ik aan… misschien kan je met diegene kijken hoe je het gaat vertellen want dat is wel fijner dan dat je het voor je houdt denk ik

laterrr

Reputatie 2
Badge

@Tartan14 hallo ik zit al op een jeudbeweging hier in belgië en daar heb ik al veel vrienden gemaakt en daar pesten ze me niet .danku  voor de tip grtjes romy

Reputatie 2
Badge

@jaweetikookniet hey ik heb het aan mijn mentor verteld op school en zei doet er nu alles aan om het pesten te stoppen . Danku  grtjes romy

Badge

Het is echt enorm raar dat ze je pesten, vooral als je in zo’n situatie zit ik zou zeggen dat je naar iemand miet gaan die daar iets mee kan je zou ook naar een psycholoog kunnen gaan die kunnen je misschien helpen de situatie beter te verteren 🫰

Reageer