Gepest omdat ik Touhou stickers heb?

  • 17 May 2023
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

 Ik ben een hele grote fan van Touhou en daarom word ik blijkbaar gepest

Ik heb deze stickers op mij tas, etui, etc. geplakt en mensen wijzen er constant naar dat ik een vieze weeaboo ben een (om een of andere reden) een fetish heb voor voeten en oksels

Ik ben er nu wel aan gewend alleen het voelt wel nog een beetje rot


9 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Nou zeg de stickers zijn normaal gewoon negeren 

Badge

Omg!?????!?? hoe durven die vieze stinkerds dat te zeggen!!

Touhou is gewoon cool, hun zijn gwn jaloers dat ze geen Stikkers hebben van touhou. 🤫😡

 

Reputatie 2
Badge +1

Ja, ik ben zo boos! Grrr 😡😡🤬

Ik weet niet wie Touhou is,  maar ik begrijp ook niet wat er mis is met die stickers.  Gewoon negeren.  

Reputatie 2
Badge +1

Touhou moet je ff op Google zoeken

Reputatie 6
Badge +1

@Perenplukker 
Omg Touhou, ik hou van Touhou!

Sorry voor late reactie. 

Je moet ze negeren, ze denken waarschijnlijk dat Touhou vol is met fetish shit enzo (je weet wel… de mensen in de community en fandom die veel enge dingen zeggen en grappen maken over Reimu’s oksels). 

Ik weet dat het rot voelt, maar gewoon negeren!
Het zijn gewoon sukkels die niet EENS weten waar Touhou echt om draait.
Het draait om de bullet hell, de geweldige muziek en vooral genieten van de spellen!

Ik heb ook neigingen om stickers te gaan kopen van mijn interesses (daar vallen ook Touhou stickers onder) en ik ga ze ook gewoon ergens op dingen plakken.

Zeggen mensen iets ervan of kijken ze me of jou raar aan?  Het zijn mensen die allemaal meelopertjes zijn en die niet eens durven om zelf die shit te doen, ze vallen andere mensen lastig zoals jou voor de pure aandacht en om anderen jou als een soort van… idk alien te laten zien.
Zij hebben zelfs niet eens de ballen om over hun interesses te praten met anderen en die te uiten, het enige wat ze kunnen doen is mensen die “anders” zijn pesten. Ze denken dat anders zijn slecht is of laten je dat zo denken.
Maar dat is totaal niet waar! Sterker nog, we zijn allemaal uniek.

Je bent jezelf, en dat is mooi. Onthou dat.
 

Reputatie 7
Badge +12

Haha @Lucienne ik vind je reactie geweldig! Helemaal no.1 ! Eens eens! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Perenplukker zit niet meer op het forum maar dat geeft niet. Ik ben het helemaal met @Lucienne eens. Doe lekker waar je zin in hebt en maak je niet druk om de meninkjes van anderen.

Reputatie 6
Badge +1

@tim16 

Aww man… ik dacht dat ze nog steeds actief waren op het forum! Hoop dat het goed met hun gaat!

 

Reageer