Vraag

Gepest omdat ik luchtvaart leuk vindt en ik ben een meisje

  • 2 November 2023
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

dus ik vind luchtvaart wel heel leuk, soms ga ik naar Schiphol om te vliegtuigspotten maar de ding is, ik word gepest omdat ik het leuk vindt EN dat ik een meisje bent.

De meisjes in mijn klas zeggen gewoon dat ik een pick me bent en ze gaan ook mij cyberpesten in de klas groep chat. Soms roddelen ze ook over mij. 

Ik durf niet aan mijn docent te vertellen of mijn ouders, anders zouden ze mijn leven verpesten :/ 

Wat moet ik doen? 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, blijf vooral jezelf ! Wat een domme reacties van die lui zeg! In 2023 zijn er dus nog mensen die zo denken?  Ik hoop dat je ze links kan laten liggen want dat zijn dan dus geen vrienden. Echt zo ouderwets om zo te denken. Ik zou zeggen blijf jij vooral genieten van wat je mooi vind want dat is helemaal niet raar en ik vind het juist wel cool.  Misschien heb je een paar échte vriend(in)en waar je beter mee om kan gaan ?  Het zal niet altijd makkelijk zijn maar ik hoop echt dat je je niets aan trekt van die luitjes en lekker je zelf blijft ! Misschien kun je naar een andere klas? Of dat je bij een club of vereniging kan waar je gewaardeerd wordt zodat je wat makkelijker afstand kan houden van die mafketels ?  Sorry ik klink een beetje fel maar ik vind hun reactie zó ontzettend dom.  Ik zou zeggen wees wie je bent en geniet lekker van je hobby! Niks  mis mee!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Trek je niks aan van die meisjes en hun meninkjes. Als jij dat een leuke hobby vindt moet je dat lekker doen.

Ik zou dat gepest wel melden bij je mentor als ik jou was. En ga gewoon lekker uit de groepschat. Ik ben ook uit bijna alle groepschats gegaan en dat geeft zoveel rust. Je mist er echt niks aan.

Reputatie 7
Badge +9

ik vind dat je helemaal niet fel klinkt hoor @Tartan14. het zijn gewoon sukkels. ze cyberpesten je omdat ze te bang zijn. ze pesten omdat ze gewoon jaloers zijn. zij willen ook een leuke hobby hebben. maar zij komen allemaal uit een fabriek. het is een rare omschrijving maar ik bedoel dat alles hetzelfde is daar. en al die meiden zijn ook zo. dus trek je er niks van aan en wees gewoon jezelf.

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Ik ben het met de anderen eens!  Zulke lui zijn pre-fab, allemaal hetzelfde en geen eigen mening of lef. Later denken ze: “ohja die @anonymous_budgielover  , die was tenminste zichzelf,  en wat voor leven heb ik nou gehad? “  En jij hebt mooi je eigen ding gedaan en zelf gekozen wat je mooi en leuk vind! Veel beter vind ik !  Have fun en blijf het lekker doen! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 6

(Ik ben het ook met de anderen, in de reacties eens) Echt he, juist stoer dat je dat leuk vindt. Sowieso raar dat ze graag op anderen gaan lopen kloten i.p.v. gewoon bezig gaan met zichzelf.. zo kinderachtig.

 

Gewoon blijven doen wat je leuk vindt, ookal doen hun zo, idd melden bij de mentor dat dit gebeurt (zoals tim16 al zei).

 

Kinderachtige mensen heb je toch op de wereld.. bah. 

Reputatie 2
Badge

heyy @anonymous_budgielover 

 

echt irritant dat mensen zo over je praten , ik ken dat gevoel ik vind vliegtuigen en dat soort dingen die erbij horen ook kapot leuk… misschien kunnen we n x samen naar schiphol omdat je zei dat je werd gepest dus ja vind echt zielig… 

groetjes uhm wat was mijn naam ook al wwer😭

oh ja groetjes mij

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jaweetikookniet ,

 

wat lief dat je wil helpen! Het is alleen niet de bedoeling dat mensen met elkaar afspreken, op dit forum blijft iedereen anoniem. ( zie forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. )

Samen naar Schiphol zal dus niet gaan. Maar je kan elkaar natuurlijk wel steunen door op dit forum op elkaar te reageren.

 

Groetjes, Marieke

 

Reageer