Vraag

Gepest om kuthaar

  • 13 December 2020
  • 4 reacties
  • 835 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Haii felicia again…

Dit keer een pest verhaal…

Ik was ooit aan het zwemmen met me bff en haar nichtje en was me vergeten te scheren…

Dus we waren daar al 3 uur ofzo en we gingen wat eten daarna ging ik even zitten en hun zwemmen ik zat perongeluk met me benen wijd en der nichtje zag me kuthaar ze liep naar me bff en lachde me uit 

Sinds dien word ik gepest met kuthaar ik ben hier door ook van me oude school afgegaan...


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Iedereen heeft toch schaamhaar, wat raar dat ze je daarom uitlacht, ze zal zelf nog wel geen schaamhaar hebben. Beetje vreemd van je nichtje vind ik!

Reputatie 1
Badge +1

Heel erg vervelend zeg! Iedereen krijgt of heeft schaam haar, en de naam klopt niet, want je hoeft je je er niet voor te schamen. Wat raar en onvolwassen van je nichje om je daar zo mee te pesten. Misschien kun je het er met haar over hebben dat je het niet leuk vind dat ze je er mee pest. Of zorg er voor dat je elke keer als je te swemmen gaat of iets anders je je scheerd. Dit kunje nattuurlijk een keer vergeten, en dan zou je een handoek om je middel kunnen doen als je uit het zwembad gaat ofzo. 

Praat er in iedergeval even over met je nichtje

 

Shingo

Reputatie 2
Badge

ik ruik fiittie zolang ie niet gewwasen is heh haha

Wat erg zeg! 

 

Ik was ook een keer aan het zwemmen toen trokken mijn “vrienden” mijn broek omlaag en zagen mijn kleine penis en mijn rooie bos schaamhaar. Sinds dien word ik gepest met “rooie afro” En “micro rooie penis”

 

Veel succes en sterke Felicia!

Reageer