Skip to main content
Vraag

gepest in kladblok

• November 20, 2025
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi beste mensen ik heb een stuk of drie keer eerder hakenkruizen en andere haatdragende boodschappen in een openbaar kladblok op school  gezien  . Ik  weet niet goed wat ik hier tegen moet doen want ik weet niet wie deze boodschappen heeft geschreven. Wat ik nu doe is de boodschappen uit het kladblok schuren maar ik denk niet dat dit genoeg is. Hoe ga ik hier mee om. Heben jullie tips

Groetjes Elora

5 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 20, 2025

Melding van maken bij je mentor?

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 20, 2025

Hi dit moet je zeker aankaarten! Ontoelaatbaar. Eigenlijk zou de hele school een keer naar Westerbork moeten om daar eens te leren wat die foute symbolen betekenen. Goed van jou dat je je eraan stoort! 

Groetjes xxx 

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • November 20, 2025

Heyhey!

Ik zou het tegen een volwassenen vertellen en het eruit scheuren ofzo!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 21, 2025

Bedankt allemaal ik ga er zeker een docent informeren. Dat vond ik eerst nog lastig omdat ik niet wist wie het gedaan had maar het zeggen helpt altijd. En als de docenten er op letten kunnen ze mechien achterhalen wie het heeft gedaan en die persoon(en)  er op aanspreken.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 24, 2026

Hi,  Sorry dat ik zo lang niet van me heb laten horen.  Maar ik wil jullie nog even bedanken voor al jullie reacties. En ik wil ook even zeggen dat de opmerkingen en hakenkruizen weg zijn.

Doei en groetjes, I.