Vraag

gepest, ik kan met niemand praten

  • 10 November 2022
  • 7 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik word vaak gepest en ik voel me vaak alleen ik heb mezelf pijn gedaan en  ik moet van binnen vaak huilen en ik kan echt met bijna niemand praten

 

(Tekst is aangepast door De Kindertelefoon. Gedetailleerde beschrijving van zelfbeschadiging kan voor anderen triggerend of choquerend werken. Dit is in strijd met regel 10 van het forum: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey wat naar voor je ik snap je helemaal ik ben ook gepest geweest en snij mijzelf daardoor moet ook vanbinnen huilen en wil dood maar ja still alive als je met mij wil praten mag dat altijd het is ook moeilijk voor je dat snap ik heel goed mensen doen je pijn heel veel pijn maar je kan niks terugdoen iedereen tegen jou ik weet hoe rot dat voelt 

Sterkte hé en succes met alles!!! Je mag altijd tegen mij praten. Liefs Jennie

Ik ben ook gepest en ik weet hoe moeilijk het is.

Pls, stop met de self harm en probeer iemand te vinden waarmee je kunt praten en een oplossing te vinden

Lieverd dikke hug en de tips van @Jennie en @Banjo  zijn heel goed. Probeer met iemand te praten en hulp te krijgen. Bellen met de kindertelefoon is ook heel goed. Of chatten.

Sterkte! 

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Zo rot voor je. Ik weet ook hoe het is om gepest te worden. Is er niet iemand van school waar je mee kunt praten? Een mentor of zo? Of je kunt idd bellen met de kindertelefoon. Self harm is nooit een oplossing dus stop daar alsjeblieft mee. 
 

Heel veel sterkte.

Reputatie 3
Badge +2

Luister Broer!

Ik denk dat ik je goed kan helpen!

Ik ben namelijk zelf ook gepest. Na school volgden kinderen mij en ze scholden me uit

Ik ben toen naar school gegaan, Hier heb ik gepraat met de Mentoren.. Zij hebben mij verteld dat ze met de jongens in gesprek zijn gegaan. En nu kunnen ze een schorsing krijgen. Voor na school heb ik nu Politiebescherming van de wijkagent! deze rijdt nu rondjes om mijn route om te kijken of ze me weer aanvallen.

 

Ik wil je graag vertellen dat: Jij een topper bent! Deze kinderen doen dit alleen om hun Rang te verhogen en populair te worden… Je bent goed zoals je bent, en self harm is geen oplossing.

 

Veel sterkte, en doe er wat mee!

 

Groetjes

Je vriend Lucky Luke!

Reputatie 1
Badge

Hey wat naar voor je ik snap je helemaal ik ben ook gepest geweest en snij mijzelf daardoor moet ook vanbinnen huilen en wil dood maar ja still alive als je met mij wil praten mag dat altijd het is ook moeilijk voor je dat snap ik heel goed mensen doen je pijn heel veel pijn maar je kan niks terugdoen iedereen tegen jou ik weet hoe rot dat voelt 

Sterkte hé en succes met alles!!! Je mag altijd tegen mij praten. Liefs Jennie

 

heel erg bedankt voor de tip <3

Reputatie 1
Badge

Luister Broer!

Ik denk dat ik je goed kan helpen!

Ik ben namelijk zelf ook gepest. Na school volgden kinderen mij en ze scholden me uit

Ik ben toen naar school gegaan, Hier heb ik gepraat met de Mentoren.. Zij hebben mij verteld dat ze met de jongens in gesprek zijn gegaan. En nu kunnen ze een schorsing krijgen. Voor na school heb ik nu Politiebescherming van de wijkagent! deze rijdt nu rondjes om mijn route om te kijken of ze me weer aanvallen.

 

Ik wil je graag vertellen dat: Jij een topper bent! Deze kinderen doen dit alleen om hun Rang te verhogen en populair te worden… Je bent goed zoals je bent, en self harm is geen oplossing.

 

Veel sterkte, en doe er wat mee!

 

Groetjes

Je vriend Lucky Luke!

 

heel erg bedankt <3

Reageer