Vraag

Gepest en zelfmoordgedachten

  • 1 November 2021
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben nu 17 jaar al sinds m'n 10 de word ik gepest vanwege m'n lichaam ze schelden me uit voor hoer,slet, bitch,dikke koe of soms zetten ze heel de klas tegen me op of Zegge ze dat ik een of andere ziekte heb of dan zitten ze bezig dat ik me niet was en ik er niet uit zie of zitten ze bezig dat ik zelfmoord moet plegen ze vinden altijd iets nieuws om me klein te krijgen ik kan dat niet meer ben ook al  veel leerlingbegeleiding geweest maar dan zeggen ze dat ik het moet negeren ja makkelijker gezegd dan gedaan he en nu zit ik op voetbal en is er daar ook constant commentaar over en ja thuis zit dan ook niet alles goed en zit ook heel vaak met zelfmoordgedachten bezig

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Footballplayer ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer