gepest en nu heb ik anorexia

  • 11 March 2023
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi iedereen,

Op de basisschool ben ik heel erg gepest. in groep 8 was het het ergst. ik werd dik en lelijk genoemd, en volgens hun had ik geen meerwaarde. ook zodra ik naar buiten liep, kwamen er ballen tegen m’n hoofd, of hockeysticks tegen m’n been. aan het eind begon ik deze shit te geloven, en wou ik dood. ik heb meerdere zelfmoordpogingen gedaan, want ik was er klaar mee. tot uiteindelijk er iemand achterkwam. net op tijd, anders had ik dit nu niet geschreven. maar ik geloofde de dingen van de pesterijen nog steeds, en ik kreeg Anorexia Nervosa. daar kwamen mijn ouders dan weer achter. die hebben met man en macht geprobeerd mij tegen te houden, maar ik heb het nog steeds. ik ben nu laatst 7 kilo afgevallen, in 1 maand tijd.

Ik probeer het te stoppen, maar zodra ik een van die pesters tegenkom op de middelbare, hoor ik hun weer. en dan kan ik het gewoon niet

Ik wou even mijn verhaal kwijt. 

Groetjes, Anoniempje666


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Lastig. 7 kilo in 1 maand? Hoe is dat gebeurd? Anyway… je verdient het om te eten en om geholpen te worden. Ana is een fk bitch! 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Heel veel sterkte, Ik hoop dat je de kracht vind om die pesters aan de kant te gooien. Je gunt hun nog  hun plezier en het is beter om ze te negeren en te overwinnen door juist niet meer te luisteren naar die stem  en hun geluid. dat zal best moeilijk zijn voor jou.  Misschien is het een goed idee om eens te bellen met de kindertelefoon ( https://www.kindertelefoon.nl/bellen)  en dan te bekijken wat je kunt doen.  Ik hoop dat je daar mee geholpen bent en dat je een manier vind om weer wat zon te laten schijnen zeg maar.  En misschien hebben anderen ook nog goede tips voor je ! Veel sterkte ermee !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Lastig. 7 kilo in 1 maand? Hoe is dat gebeurd? Anyway… je verdient het om te eten en om geholpen te worden. Ana is een fk bitch! 

ik weet het, maar ik kom er niet vanaf

Reputatie 1
Badge

Hoi. Heel veel sterkte, Ik hoop dat je de kracht vind om die pesters aan de kant te gooien. Je gunt hun nog  hun plezier en het is beter om ze te negeren en te overwinnen door juist niet meer te luisteren naar die stem  en hun geluid. dat zal best moeilijk zijn voor jou.  Misschien is het een goed idee om eens te bellen met de kindertelefoon ( https://www.kindertelefoon.nl/bellen)  en dan te bekijken wat je kunt doen.  Ik hoop dat je daar mee geholpen bent en dat je een manier vind om weer wat zon te laten schijnen zeg maar.  En misschien hebben anderen ook nog goede tips voor je ! Veel sterkte ermee !

Groetjes liefs Julian X

ik probeer ook al steeds te chatten, maar ik heb net een uur zitten w8en toen was k er klaar mee. bedankt voor je goede advies, en ik ga het proberen

Reageer