gepest door sport

  • 15 December 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Reputatie 2

Hoii

Ik ben een meisje van 13 jaar oud.

Ik doe al vanaf mijn 4 aan paardrijden en doe dit nu op hoog niveau.

Ik vind dit super leuk alleen ik word soms gepest hierdoor of op school vinden kinderen het niet eerlijk.

Dit komt ook omdat ik een paar weken geleden 3 dagen niet op school was vanwege een wedstrijd in het buitenland.

Ook was ik laatst 1 dag niet op school vanwege het NK.

Ik zelf heb er niet zo veel problemen mee en mijn mentor ook niet, omdat mijn cijfers enzo er heel goed voor staan.

Nu word ik dus wel best vaak gepest omdat ik dan niet op school was en dan zeggen ze "moest je weer naar zo'n k*t wedstrijd toe" en allemaal van dat soort dingen.

Ik weet dan niet hoe ik daar mee om moet gaan en loop dan gewoon weg maar meestal lopen die pesters dan achter me aan.

Ik wil ook niet dat ik straks bang of onzeker word van die jongens en dat ik dan stop met paardrijden omdat hun me pesten ( ik word best snel onzeker en heb oom faalangst training gehad).

Weet iemand wat ik kan doen want ik heb volgende week weer wedstrijd in het buitenland en ben dan ook 3 dagen niet op school.

Wie heeft er tips hoe ik kan zorgen dat die pesters stoppen met pesten en dat ik gewoon door kan gaan met men sport zonder dat ik onzeker ofzo word.

X mij.


1 reactie

Badge

Heyy Jongen 14 hier zelf werd ik ook ernstig gepest en er is niet echt een manier om nu direct van ze af te komen wat voor mij werkte is ze gewoon compleet negeren en hulp vragen bij bijvoorbeeld een docent of verzorger na een lange tijd stopte ze eindelijk omdat ze zagen dat het me niet meer raakte van binnen heb in iedergeval zelfvertrouwen in jezelf ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers dat jij wel succesvol bent en hun niet dus keep your heads up het lukt je wel vooral doorgaan met paardrijden je bent super goed bezig! Als je ooit hulp nodig hebt of wil praten kan je altijd bij terecht (:

Reageer