Ik ben een jongen van 15 en ik draag elke dag buiten de dagen dat ik moet turnen vrouwen slipjes en ik had ze deze vrijdag dus ook aan. Maar ik kwam op school en we hadden medisch onderzoek en ik wist dit niet. Maar je moet je helemaal uitkleden buiten je onderbroek en daarna moet je in je ondergoed in de gang wachten tot het aan jou is maar ik was aan de beurt en ik had een vrouwen slip aan en de mevrouw riep mijn naam en ik ging dus het hokje uit en ik zag drie andere jongens uit mijn klas daar staan en ze lachte me allemaal uit en noemden me homo en zo en ik weet niet wat ik moet doen. Iedereen weet het nu en sturen allemaal gemene berichten.
Hi
Nevada hier ik vindt het echt super erg en ik vindt dit echt niet kunnen want als je nu een maal in iets goed voelt Dan mogen mensen je niet judgen maar ik Zou het vertellen aan een leerkracht Dat je vertouwt of ouders ofzo maar ik Zou het wel tegen iemand zeggen want Dan sta je er niet alleen voor ik wordt ook uitgelachen door mn haar zelf mn ouders zeggen Dan mn krullen lelijk zijn ma ja ik vindt het mooi en het maakt echt niet uit wat mensen vinden van mn haar want weetje je bent wie je bent en als ze Dat niet Willen accepteren Dan zijn het geen goeie vrienden ik hoop Dat het snel beter gaat
Xxx veel successssssss
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.