Skip to main content

gepest door ondergoed

• 15 december 2024
  • 10 reacties
  • 363 Bekeken

Frankie
Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 15 en ik draag elke dag buiten de dagen dat ik moet turnen vrouwen slipjes en ik had ze deze vrijdag dus ook aan. Maar ik kwam op school en we hadden medisch onderzoek en ik wist dit niet. Maar je moet je helemaal uitkleden buiten je onderbroek en daarna moet je in je ondergoed in de gang wachten tot het aan jou is maar ik was aan de beurt en ik had een vrouwen slip aan en de mevrouw riep mijn naam en ik ging dus het hokje uit en ik zag drie andere jongens uit mijn klas daar staan en ze lachte me allemaal uit en noemden me homo en zo en ik weet niet wat ik moet doen. Iedereen weet het nu en sturen allemaal gemene berichten.

10 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 16 december 2024

Hi 

Nevada hier ik vindt het echt super erg en ik vindt dit echt niet kunnen want als je nu een maal in iets goed voelt Dan mogen mensen je niet judgen maar ik Zou het vertellen aan een leerkracht Dat je vertouwt of ouders ofzo maar ik Zou het wel tegen iemand zeggen want Dan sta je er niet alleen voor ik wordt ook uitgelachen door mn haar zelf mn ouders zeggen Dan mn krullen lelijk zijn ma ja ik vindt het mooi en het maakt echt niet uit wat mensen vinden van mn haar want weetje je bent wie je bent en als ze Dat niet Willen accepteren Dan zijn het geen goeie vrienden ik hoop Dat het snel beter gaat 

Xxx veel successssssss 

Frankie
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 25 december 2024

Ik heb geen vrienden meer hierdoor

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 26 december 2024

Hey

ik vindt echt dat je moet doorgaan en je jouw goed voelt hoe je ook bent je kan met kindertelefoon spreken als het echt nodig is ik denk het wel ze zijn er vriendelijk en zijn echt helpvol 

ik heb het zelfde me gemaakt 

ik had een beste vriend en we waren vrienden met benefits ma achter een tijdje stopte dat ik wist niet wrm maar hij had iets met een vriendin van mij en hij had da dus vertelt en iedereen noemde mij een slet en dat ik een hoer ben enzo en ik zit nu in een depressie voor al bijna 6 maand ik heb nu terug vrienden maar ik voel me echt niet meer goed op school ik hoop dat het snel beter gaat en ik wens je heel veel geluk met vrienden maken 

Me informeren mag je altijd doen ik ben er voor je en ik zal altijd antwoorden zo lang ik leef want dat wil ik ook stop zetten 

xxx n’évadâtes

Frankie
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 28 december 2024

*Onnodige quote verwijderd*

@Nevadatjee  Dankje en sterkte

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 28 december 2024

Hey frankie 

ik wil je graag vragen hoe het nu gaat met jouw 

xxx nevada 

Frankie
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 8 januari 2025
Nevadatjee schreef:

Hey frankie 

ik wil je graag vragen hoe het nu gaat met jouw 

xxx nevada 

Slecht de vakantie is over in België en ik word zelfs door de meisjes en leerkrachten gepest

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 47 reacties
  • 9 januari 2025

Wat ontzettend k*t voor je

Dat docenten zo reageren is echt niet oke 

Zoals ​@Nevadatjee al zei kan je misschien met de Kindertelefoon chatten of bellen of mis je ouders vertellen dat mensen je pesten

Of gewoon het hele verhaal als je dat zelf ook fijn vind of je mentor inlichten 

Suc6 van Sterre

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Dat je docenten je pesten is niet oké. Op afstand is het lastig om er iets aan te doen, maar ik raad je aan om het er met iemand over te hebben. Sowieso vindt ik het vreemd dat je moet uitkleden voor andere kinderen en een docent maar ja

Liefs

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 9 januari 2025

hi 

hahahha ik woon ook in belgie hoor 

maar ik vindt dit echt niet kunnen vooral niet van je leerkrachten misschien kan je een klacht indienen want dit is echt jammer en ik wil dat je nog naar school gaat ik zeg je eerlijk de 3 voorbije dagen waren vreselijk echt een nachtmerri ik hoop dat het heel snel beter gaat informeren mag je altijd e

xxx nevada

teddybeer
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 41 reacties
  • 9 januari 2025

hallo ​@Frankie 

ik woon ook in België, misschien gaan we zelfs naar dezelfde school! maar ik vind het echt niet ok dat dit allles is gebeurd.

Ik hoop dat je wat meer vrienden kan maken, hadden we op dezelfde school gezeten had ik wel graag bevriend geworden met je want veel vrienden heb ik ook niet echt… Alleen een vriendengroep met iedereen die wat moeilijker vrienden kan maken.

Ik wens je HEEL VEEL sterkte!!!

Smekbeertje

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen