Vraag

gepest door beste vrienden

  • 21 September 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Kan iemand please helpen

 

Net voor de vakantie had ik een hele erge ruzie met men 2 beste vrienden dat was uiteindelijk weer goed maar 1 maand later ofz begonnen ze weer me uit te schelden met van alles maar de ene doet alleen mee zodat hij geen gezeur krijgt maar de andere was echt al jarenlang men beste vriend.maar school en zo is weer begonnen en toen hoorde ik hem allemaal leugens vertellen en mij de schuld geven van dingen die ik niet gedaan had.

Maar op school negeert hij me de ene keer en de andere keer is het een soort van opeens weer men vriend maar ik weet gewoon niet wat ik nou moet doen

Dus heeft iemand misschien tips ofz


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy,

 

Ik zelf heb dit ook soort van meegemaakt, dus ik snap hoe je je voelt. Ik heb uiteindelijk met die "vriendin" het contact verbroken omdat ik vind dat vrienden niet leugens, roddels over elkaar moeten zeggen. Ik vind dat geen echte vriend. Wat je ook kan doen is misschien vragen waarom ze zo doen, maar ik begrijp het dat je dat misschien niet durft ofzo.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Ik hoor hoop ik wel vervolg..

 

Ciaoo x me

Een vriend pest je niet, scheld je niet uit en vertelt geen leugens over je. Zo wel, zoals in dit geval, is het niet je vriend meer. Het lijkt me verst nieuwe vrienden te zoeken 

Badge

onnodige quote verwijderd-

Je moet je er gewoon niks van aantrekken en gewoon jezelf zijn

je moet het zo zien ze pesten je omdat ze zelf geen leven hebben

 

Sucses

DrQx208

Reageer