gepest

  • 3 March 2021
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik word gepest op school

Hoi ik ben 16 jaar en ik word gepest op school omdat ze denken dat ik gay ben. Ik denk zelf niet dat ik gay ben maar dat is niet waar het hier om gaat want als ik gay wil zijn dan mag ik dat gewoon zijn. Ik ga graag met meiden om. Eigenlijk ga ik alleen maar met meiden om en ja ik zie er graag verzorgd uit. Het is niet zo dat ik op hakken rondloop ofzo. Ik houd ervan om me netjes te kleden en strakke broeken te dragen omdat ik dat mooi vind. Me wenkbrauwen epileer ik ook omdat dat er verzorgder uit zie en dat vind ik belangrijk. Als ik met jongens omga dan gaat het alleen maar over voetbal en over meisjes en spelletjes en dat interesseert me niet zo. Met meiden voel ik me meer op me gemak want ze hebben dezelfde interesses als mij. Mijn vriendinnen hebben me ook eens gevraagd of ik gay ben en heb toen gezegd dat ik dat niet ben. Ik voel me soms onbegrepen. Het is alsof ik perse van voetbal moet houden om geen gay te zijn. Maar mijn vriendinnen die geloven mij ook en ze pesten mij niet ofzo. Maar jongen bij mij op school of andere meiden die zijn soms heel vervelend. Alsof het erg is als ik wel gay zou zijn. Heel raar maar goed. Ik krijg vooral dingen te horen als. Geef gewoon toe dat je gay bent. Maar dat ben ik niet en daar gaan ze dan grappen over maken. Ik weet niet wat ik moet doen want ik blijf maar roepen dat ik niet gay ben maar het houd niet op. Het lijkt alleen maar erger te worden dan. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik denk dat als ik naar mijn mentor dat de kans er is dat het dan erger word? Niks doen is geen optie. Ik voel me er niet meer prettig bij want voel me steeds aangekeken en dat maakt me onzeker.


3 reacties

Badge

Hii vervelend dat je hier om gepest word. Je moet lekker doen wat jij wilt doen en je mag omgaan met wie je wilt om gaan dat bepalen andere mensen niet voor jou. Zelf ben ik een meisje en sommige jongens zijn idd ook zo als jou ik had vorig jaar ook een jongen die liever met meiden omgaat en hij is ook niet gay alleen bij jou word je erom gepest en dat is niet leuk ik zo met je mentor gaan praten of je ouders en ik zou kijken of je mentor er iets aan doet zou niet dan zou ik ze negeren hoe moeilijk het ook is. Als je niet laat merken dat het je iets doet dan houden ze waarschijnlijk wel op zou niet dan zou ik van klas switchen en kijken of ze er daar wel mee omgaan, Groetjes musje 13

Hey,

 

Echt vervelend dat je om deze redenen gepest wordt. Zelf ben ik een meisje en ik begrijp je echt! Ik weet dat je geen gay bent maar, dit is echt niet oke. Je zegt dat jongens en meisjes je hierom pesten maar je hebt toch ook gewoon hartstikke leuke vriendinnen waar je het mee goed kan vinden? Zij kunnen misschien voorje opkomen. Het belangrijkste is dat jij weet wat je bent en hoe je bent. Je moet je er niks van aantrekken van die pesters. Dat jij er goed en vezorgd uit wilt zien en zij niet. Tja.. dat is natuurlijk hun probleem he! Ik zou hier toch met je  mentor over praten en als je daar geen goed gevoel bij hebt kan je natuurlijk ook met een leerling- coördinator in overleg gaan of met je ouders.

 

Ik hoop echt dat dit goed komt! Wees jezelf.

Reputatie 3
Badge +3

pesten is niet ok. dat weet jij ook. klik maar eens op dezen link met tips: samen pesten stoppen tips. | Kindertelefoon Community. ik hoop dat een van die tips je helpen Ruberdansc.

Reageer