Vraag

gepest

  • 17 June 2020
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ik hoop dat er snel iemand reageerd ik heb het nidig plssss 🥺 . er zit een meisje in mijn school . ze is echt een b**ch . ze pest mij al een tijdje . ze is doet dat alleen als ze met mij alleen is ze heeft mijn briendje al afgepakt en nu probeert ze ook mijn beste vriendin af te pakken . zij is best vriendinnen met mijn beste vriendin ik niks over de dingen die dat meisje doet tegen mij tegen haar of iemand anders het is nu al 2 jaar . ik wil het zeggen aan mijn bestie maar weet niet hoe . ik denk dat ze me niet gaat geloven en mij in de steek zal laten . dag meisje die mij pest verpest elke dag mijn dag en in de avond ween ik altijd een paar uur in bed ( zoals nu ) . die tr*t verpest mijn dag gewoon 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ik wil mijn beste vriendinnen niet verliezen en gewoon weer eens vrolijk zijn ! iemand pls help me


3 reacties

Badge

Zeg tegen je bestevriendin: ik heb getwijfeld of ik dit durf te zeggen tegen je want ik wil je echt niet kwijt maar ik wordt gepest door.... ( die b**ch) en ze heeft mijn vriendje al afgepakt en ik wil jij ook niet kwijt ik hoop dat je dit gelooft want het is true dit gebeurt al twee jaar zo en vaak ween ik in mijn  bed zij verpest mijn dag gewoon en als ik jou kwijt raak weet ik niet meer wat ik moet doen ik wil gewoon weer eens vrolijk zijn en lachen samen met jou zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik je kwijt raak. EINDE 

 

 

groetjes  ”unkowntiger”

Heey , 

Het is nu al twee jaar dat ze je pest. Nu is het tijd om voor jezelf op te komen. Heb schijt en zeg tegen die bitch dat het nu klaar is. Je moet niet onzeker overkomen want dan denkt ze alsnog dat ze door kan gaan. Het is nu KLAAR en je zet er een punt achter. Als ze nog iets bij je doet zeg je hard ‘EN NU IS HET KLAAR VAL JE EIGEN VRIENDEN LASTIG MAAR VERPEST MIJN DAG NIET DOOR JOU DOMME PESTERIJEN. NU STOP JE WANT IK BEN ER KLAAR MEE EN DAT MOET JE BEGRIJPEN.’ Ze verwacht echt niet dat je zo tegen haar in gaat. T zal der laten afschrikken en wie weet gaat ze opeens aardig doen tegen je.

K zou t proberen en jou beste vriendin is JOU Beste vriendin. Ga extra dingen met haar doen na schooltijd bijvoorbeeld zodat ze jou leuker blijft vinden dn die bitch

Badge

Ik weet dat het stom klinkt maar:
Bestpreek het met je school en met je ouders. Die kunnen je het beste helpen

Edit: en mep die bitch

Reageer