Gepesst doordat ik een rokje draag als jongen

  • 9 June 2023
  • 11 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heet Domingo en ik vind meisjes dingen mega leuk. Sowieso de kleren.  af en toe draag ik wel een rok wanneer ik naar buiten ga. Maar soms vind ik het spannend. Wat moet ik doen? Zal ik het gaan meer dragen of stoppen? Wanneer ik die rokje draag zit ik  best vaak met benen over elkaar of te wel gekruiste benen. Kan dat wel als jongen een rokje draagt?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ja natuurlijk kan dat! Ik vind het echt dapper van je dat je het buiten draagt:) Als jij meiden kleding leuk vindt om te dragen moet je het gewoon doen! (Ik weet dat sommige mensen heel stom gaan doen, maar die zijn gewoon oudewets 😂 Het is 2023! Iedereen kan dragen wat hij/zij wilt) Ik weet zeker dat een rokje jou geweldig staat. Trouwens trek lekker niets van die opmerkingen! Het is juist stoer dat je het durft

Ik heb hier eigenlijk niet zoveel ervaring mee, dus ik tag even iemand die verstand van heeft haha @Tartan13 

Liefs x Banaantje <3

Hey ja precies wat @Banaantjeeee  zegt, ik vind rokjes bij jongens  ook super sexy en stoer! En idd  Tartan13 is ook een jongen die rokjes draagt en gewoon openbaar in kilt loopt. Misschien heb je iets aan sommige van zijn topics. En hij heeft vast wel tips!

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +17