Gepesst doordat ik een rokje draag als jongen

  • 9 June 2023
  • 11 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heet Domingo en ik vind meisjes dingen mega leuk. Sowieso de kleren.  af en toe draag ik wel een rok wanneer ik naar buiten ga. Maar soms vind ik het spannend. Wat moet ik doen? Zal ik het gaan meer dragen of stoppen? Wanneer ik die rokje draag zit ik  best vaak met benen over elkaar of te wel gekruiste benen. Kan dat wel als jongen een rokje draagt?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ja natuurlijk kan dat! Ik vind het echt dapper van je dat je het buiten draagt:) Als jij meiden kleding leuk vindt om te dragen moet je het gewoon doen! (Ik weet dat sommige mensen heel stom gaan doen, maar die zijn gewoon oudewets 😂 Het is 2023! Iedereen kan dragen wat hij/zij wilt) Ik weet zeker dat een rokje jou geweldig staat. Trouwens trek lekker niets van die opmerkingen! Het is juist stoer dat je het durft

Ik heb hier eigenlijk niet zoveel ervaring mee, dus ik tag even iemand die verstand van heeft haha @Tartan13 

Liefs x Banaantje <3

Hey ja precies wat @Banaantjeeee  zegt, ik vind rokjes bij jongens  ook super sexy en stoer! En idd  Tartan13 is ook een jongen die rokjes draagt en gewoon openbaar in kilt loopt. Misschien heb je iets aan sommige van zijn topics. En hij heeft vast wel tips!

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi.  Het beste wat je kunt doen is vooral doen wat jij voelt en wilt !  Anderen zijn leuk en belangrijk maar met hoe jij je wilt kleden beslis jij lekker zelf toch.  Ik snap natuurlijk zeker dat het als jongen nog niet super gewoon wordt gevonden door sommigen maar als jij je goed voelt in wat je draagt is dat het belangrijkste.   Misschien, als je anderen een beetje moet laten wennen kun je iemand (een bff bijv) eens vertellen dat je een rok wel fijn vind en dan een keer aan haar/hem laten zien als je er 1 draagt. Let maar op de meesten reageren super leuk! Mijn bff 's meisjes en jongens vonden het meteen vet staan enzo haha. En als je je er meer vertrouwd in gaat voelen durf je ook vaker openlijk er mee te lopen.  Maar het is jammer genoeg nog niet 100% gewoon voor heel veel mensen dus opmerkingen krijg je soms. Het ligt eraan of je daar sterk tegen leert te staan.  Ikzelf durf ook steeds meer qua rokje dragen. Ik heb nu elke zondag standaard een kilt en soms ook naar mijn hobby een camo rokje,of als ik even naar de winkel ga. Het went steeds meer en het voelt voor mij heel natuurlijk!  In dit topic leg ik daar nog wat over uit: 

En hier ook 

 

Dus joh, ik hoop dat je je er goed in voelt en go for it ! 

En je houding met je benen geld het zelfde voor. Als jij je er goed mee voelt gewoon doen, doe ik ook en dat geeft het beste gevoel. 

Groetjes liefs Tartan X 

PS thanks wat lief @Banaantjeeee ! 🥰

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi ik heb vanmorgen gereageerd maar het is nog steeds in de check...... komt eraan ( hoop ik)!!

Groetjes liefs Tartan X

Hey

draag wat je wil, het is jou keuze❤

groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @DOMINGO  , @Banaantjeeee  en @Sjammetje  Mijn reactie zit nog steeds in de check. 5 uur later.....het was gewoon een bemoedigende tekst. Go for it,  probeer telkens wat je leuk vindt etc.  Maar blijkbaar moet zo'n tekst super lang worden gecontroleerd. Lekker zo. Sorry daarvoor. 

Groetjes liefs Tartan. X 

Geeft niet @Tartan13  kun jij niks aan doen. Ik ben zelf ongeveer 2 maand weggebleven om die vervelende checks en er is nog niks veranderd. Nog altijd even hinderlijk, nutteloos en frustrerend. Dat ze daar nou niet gewoon wat anders op kunnen verzinnen. Het zorgt er wmb voor dat ik in elk geval minder op dit forum kom dan als die rot check er niet was. Totale flauwekul!  Dat wou ik toch even zeggen. Mensen missen gewoon hulp en goede tips worden weggestopt ( ja, ze verdwijnen echt, ongeacht wat er vaak beweerd wordt, zelf meerdere keren meegemaakt)  of zijn na zoveel tijd niet meer nuttig. waar is dit forum nou voor ?

Sjammetje xxxxx

Reputatie 4
Badge +3

tuurlijk kan dat! , het is 2023 en geen 1800 meer ofzo lol dus alles is nu al veel meer geaccepteerd en normaal.
ik vind het juist echt mooi van je dat je gewoon durft jezelf te zijn , niet iedereen kan dat zomaar dus het is juist iets om trots op te zijn .

Reputatie 7
Badge +7

@Rattie haha 😂, We zeiden allebei bijna hetzelfde 

Liefs x Banaantje 

Badge

je bent in de war

Reputatie 7
Badge +7

Hoe bedoel je? @maksom 

Reageer