Vraag

gehaat door meisjes op school

  • 14 May 2020
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

ik ben een meisje van 16 en ik zit in 4havo ik heb veel vriendinnen maar nog veeeeel meer vijanden.

jongens hebben vaak wel interesse in mij komt door mijn lichaam is al best vrouwelijk (rondingen) en kan ook goed met jongens opschieten.

maar alle meisjes haten mij krijg ook vaak gemene comments onder mn insta posts en op school word ik voordurend aangekeken, ik vond dit niet zo erg maar mijn vriendinnen worden erbij betrokken en ook gehaat en dat wil ik niet. De grootste reden dat ik gehaat wordt is omdat ik nudes heb gestuurd naar wat jongens en die gelekt zijn dus ik ben een slet vinden zij.

en omdat ik iets anders ben ik hou van aandacht en schaam me niet zo snel.

ik voel me niet gepest maar ik wil niet dat mijn vriendinnen gehaat worden door mij. Iemand tips/advies

liefs

 

 


2 reacties

Zulke mensen vind ik echt de grootste sukkels die er zijn, iemand slet noemen alleen voor nudes sturen. Die meiden zijn gewoon jaloers, moet je geen aandacht geven. En je vriendinnen moet je er idd ni bij halen, Ik denk dat je het beste het gewoon kan laten gaan, die meiden op insta blocken.

Hoi,

@anoniemegast43  heeft gelijk hoor. Geen aandacht geven. Je moet wel goed op je grenzen letten, en op die van je vrienden. Als die mensen over die grenzen gaan zou ik zeggen: ga naar een afdelingsleider op school of een mentor, of misschien zelfs de directie(ligt eraan hoe erg het is geworden, bij bedreigingen zou ik zeggen: gewoon een mailtje naar de rector sturen). Ik zou er vooral voor zorgen dat het alleen maar bij boze blikken blijft. En maak je vrienden duidelijk dat ze het jou laten weten als iemand hen lastig valt! Als dat gebeurd zou ik sowieso zeggen: stuur een mail naar een afdelingsleider. Je weet vast wel wie die lastpakken zijn.

Succes!

 

xxAlice

Reageer