Skip to main content
Vraag

gefotografeerd in het OV, waarom?

  • 25 July 2024
  • 9 reacties
  • 128 Bekeken

Ik was laatst in het OV en er zat een jongen van ongeveer 20 jaar tegenover mij. Hij maakte een foto van me en lachte daar een beetje bij. Ik durfde hem niet aan te spreken. Weet iemand waarom mensen dit doen?

9 reacties

een reden waarom ze dit zouden kunnen doen zou kunnen zijn dat ze je knap vinden op jaloers zijn. mensen (helaas met namen jongens) vinden het leuk om knappen mensen in hun telefoon te hebben zo heeft een vriendin van mij ook een keer gehad dat er een jongen van haar eeen foto had gemaakt op de fiets.  hij kan ook gewoon onzekker zijn en dan gaat hij aan zijn vrienden die foto laten zien en jou naar beneden halen. (hij lacht je niet uit het probleem licht bij hem) ik hoop dat je hier wat aan had en zo niet dan hoop ik dat je een fijne dag hebt.

Ik hoop dat hij die foto niet meer heeft... Hij durfde me daarna ook niet meer aan te kijken

Reputatie 6
Badge +2

Ik vind het best vreemd dat hij dat doet.

Het kan misschien zijn dat hij je mooi vindt. Ik had ooit een keer een paar meisjes gezien die stiekem een foto hadden gemaakt van een jongen, omdat ze hem knap vonden.

Ik weet niet hoe hij lachte, maar het lachen kan komen doordat hij een nerveus was, doordat je had gezien dat hij een foto had gemaakt van jou.

Het is sowieso niet jouw schuld dat hij zich zo gedraagt. Zoals @Melon ook zegt: Het probleem ligt bij hem en niet bij jou.

Reputatie 7
Badge +17

Volgensmij is het omdat hij je knap dan vind. Dan heeft hij nog een goede herinnering aan je

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hoihoi!

Vreemd, 

Ik ben het met de anderen eens. Hij vind je denk ik knap. 😝

Of hij wil je irriteren. Dat heb ik ook een keertje meegemaakt, een buitenlandse jongen maakte telkens foto’s van mij in de tram. Mijn ouders hebben er wat van gezegd.

Liefs Anoniema

Ja ik hoop dat dat de reden is hahah. Hij keek een beetje lachend naar zn telefoon

Hij deed het wel stiekem toen ik een beetje wegkeek

Reputatie 5
Badge +3

Hij vind je gwn knap.

Zal waarschijnlijk laten zien aan een vriend van "ik zat laatst in het OV en er was een meid die echt heel knap was" 

Iets in die richting denk ik. Niets kwaad aardig maar je kan de volgende keer dat iemand dat doet ze erover aanspreken en vragen dat hij die foto verwijderd 

Reputatie 7
Badge +17

Ben het eens met @ik_kan_geen_nickname_bedenken , dat kan het ook zijn

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer