Hoi iedereen
Ik ben 14 zit in 3 Havo jongen
Ik heb geen vrienden op school. Dat komt omdat ik super verlegen ben. Ik vind het vervelend om alleen met telefoon te zitten in pauze want dat ziet iedereen dat ik in mijn eentje zit en geen vrienden heb . Op mijn school veranderen ze elk jaar de Klaassen Helaas . Ik de eerste deed ik veel om erbij Te horen maar het waren niet vrienden. In 2de klas had ik nepvrienden:ik zat bij mensen in pauze wat niet echt gezellig was op het moment dat ik niemand meer had op bij te zitten kwam Corona dus had ik geen problemen dat ik geen vrienden had . Sinds het begin van dit school jaar zit ik alleen omdat ik besloten heb dat ik niet bij mensen ga zitten waarvan ik besloten heb dat ik niet tegen ze durf te praten of. niks weet om te zeggen . Dus ik zit alleen en ben super verlegen . Ik heb een vriend op andere school van basisschool nog maar die zit ik bijna nooit .ik vind het sowieso moeilijk om vrienden te maken :(
oja ik wordt soms gepest door iemand want ik had op TikTok een video gemaakt en nu zegt bij de hele tijd het liedje tegen me . Hij zit nu in een andere klas maar in de eerste zat hij wel bij me in de klas . Wil hem echt in zijn ballen trappen . Ik negeer het altijd maar heeft iemand tips wat ik kan zetten of doen . Ik ben niet sterk
TIPS?? Tegen verlegenheid
gr