Vraag

gedwongen bh dragen en geneukt

  • 7 January 2023
  • 13 reacties
  • 850 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo iedereen ik ben een jongen van 12 en ik moet iets kwijt wat voor de vakantie op school is gebeurd. Ik heb een ‘verslaving’ aan bh’s aan trekken en ik wou het tegen iemand vertellen. Ik durfde het niet te zeggen tegen m’n ouders dus heb ik het verteld tegen een meisje uit mijn klas want we waren erg close enzo ( ik noem haar naam niet dus noem ik haar ‘Anneke’) , maar ik liep dus in de pauze naar de wc en de wc van jongens en meisjes zitten naast elkaar en ik liep een groep meiden uit m’n klas tegemoet en ze duwden me de meisjes wc in en een van hen ging met mij een wc in en trok haar shirt uit en deed haar bh daarna uit en zei dat ‘Anneke’ hun had verteld over mijn ‘bh verslaving’ en toen zei ze dat ik m’n shirt uit moest doen. Ik vond het een beetje raar maar deed het toch ik stond in m’n blote buik en toen deed ze haar bh bij mij om en toen trok ze nog m’n broek en onderbroek naar beneden, daar stond ik dan in een bh spiernaakt. Ze maakte een foto en deed de deur van de wc wagenwijd open waardoor al haar vriendinnen me zagen. Ze lachten me uit maakten foto’s en toen duwde een ander meisje me de wc weer in en trok haar kleren ook uit en toen neukde ze me. Ik voel me hier heel rot over en weer niet wat ik moet doen. Hebben jullie tips  

 

ps neem me alsjeblieft serieus!!


Dit topic is gesloten

13 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Kunnen jullie mischien tips geven????

Reputatie 7
Badge +19

hoi,

Wat naar zeg. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn tip zou zijn< deel het met iemand die je vertrouwd. Je ouders, mentor, vertrouwenspersoon, etc.

Succes!

 

Joeeee

Reputatie 2
Badge +1

Eigenlijk vond ik het best lekker

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal ik weet dat het fout is maar de topic hierboven is niet echt

Reputatie 7
Badge +19

ja dat had ik Inderdaad al door

Reputatie 7
Badge +19

Maar is trouwens niet een heel erg leuk grapje om te maken he. Er zijn kinderen die wel met dergelijke dingen dealen. Nu jij hier een grapje over maakt kan het best vervelend over komen voor sommige.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo allemaal ik weet dat het fout is maar de topic hierboven is niet echt

Jij geeft het tenminste toe maar echt netjes is het niet nee.

Reputatie 2
Badge +1

Niet echt tof dat je er een grap van maakt maar wel goed dat je het toegeeft, maar besef je je wel dat dit echt gebeurt?

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet dat het ook echt gebeurd maar ik wou kijken hoe jullie reageerde 

Reputatie 7
Badge +15

Uhm, ok , maar is dat van die bh . Verslaving waar? Want daar heb je meerdere topicd over gemaakt? Toch 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

ik snap  helemaal hoe je voelt ik been ook vekracht op een slaap feestje omdat ik een pil had genomen en de consequencies niet serieus had genomen en er ook niks van wist en ik kan ook niet meer nadenken over hoe het voelt om op 13 vekracht tezijn en niet eens mijn normaale maagdheid mijn anaale maagdheid is afgenomen toen ik half gedrugged was door die pil probeer er over te praten en zorg dat je je niet gaat  snijden geef niet op ik denk soms ook well en vraag anderen wat zou jij doen als je vekracht werd op 13 zou je dat geloven ze zegen allemaal nee maar ik moet het geloven ik kan ook niet zelfmoord plegen voor deze reden ik heb gewoon hulp nodig 

sterkte 

probeer je er overheen te zetten zorg dat je niet zelfmoord gedachten krijgt zoals mij soms denk ik er over na hoe ik het will doen de enige reden waarom ik het nog niet gedaan heb is omdat ik famillie heb en het aller ergste is dat een van mijn  vrienden die ook vekracht is all zelfmoord had geprobeert te plegen en hij het meschien nu gat doen

veel succes bro 

Reputatie 4
Badge +3

@Anoniemebanaan1 je bent niet alleen ik ben ook vekracht op een  logeer partijtje ik nam een pil zonder na te denken blijf sterk het kan moelijk zijn

Reputatie 4
Badge +3

wacht hij maakte een grap ;-; ik maakte geen grapje