Hallo iedereen ik ben een jongen van 12 en ik moet iets kwijt wat voor de vakantie op school is gebeurd. Ik heb een ‘verslaving’ aan bh’s aan trekken en ik wou het tegen iemand vertellen. Ik durfde het niet te zeggen tegen m’n ouders dus heb ik het verteld tegen een meisje uit mijn klas want we waren erg close enzo ( ik noem haar naam niet dus noem ik haar ‘Anneke’) , maar ik liep dus in de pauze naar de wc en de wc van jongens en meisjes zitten naast elkaar en ik liep een groep meiden uit m’n klas tegemoet en ze duwden me de meisjes wc in en een van hen ging met mij een wc in en trok haar shirt uit en deed haar bh daarna uit en zei dat ‘Anneke’ hun had verteld over mijn ‘bh verslaving’ en toen zei ze dat ik m’n shirt uit moest doen. Ik vond het een beetje raar maar deed het toch ik stond in m’n blote buik en toen deed ze haar bh bij mij om en toen trok ze nog m’n broek en onderbroek naar beneden, daar stond ik dan in een bh spiernaakt. Ze maakte een foto en deed de deur van de wc wagenwijd open waardoor al haar vriendinnen me zagen. Ze lachten me uit maakten foto’s en toen duwde een ander meisje me de wc weer in en trok haar kleren ook uit en toen neukde ze me. Ik voel me hier heel rot over en weer niet wat ik moet doen. Hebben jullie tips
ps neem me alsjeblieft serieus!!