Skip to main content

hey guys ik heb effe hulp nodig want ik werd een paar weken geleden gepest enzo en voelde me alleen op school, ik krijg nu te maken met sexual harrasment (idk hoe het heet) en word compleet genegeerd of mensen rennen van me weg.

(voor de context: vorig jaar had ik een vriendin maar ze bleek nu alles van mij te hebben exposed over mijn selfharm, zelfmoord, en de feit dat ik een furry ben, ik werd elke dag ermee uitgescholden en bedreigd en later escaleerde dat ik werd aangevallen)

Hey! 

Ik heb zelf ook een pestverleden en moet zeggen dat ik enorm schrik van jouw topic!

Wat deze mensen doen mag absoluut niet! Ook jouw vriendin had dit absoluut niet mogen doen, dit is informatie van jou! En niet van je vriendin! En in een vertrouwensband heb je haar dat verteld. Begrijp ik dat goed?

Wat je nu het beste kunt doen, is naar je docent/mentor gaan, zij kunnen je vervolgens helpen met het vinden van een oplossing.
Ik snap dat dit best een grote stap kan zijn, maar uit ervaring weet ik dat deze stap de beste stap om te maken is. Durf je het niet tegen je docent/mentor te zeggen, dan raad ik je aan met je ouders een gesprek te voeren. 

Je hoeft hierbij als je dat fijn vindt niet eens van je gevoelens en selfharm te zeggen, alleen dat zij vertrouwelijke informatie heeft doorverteld en dat je daar nu mee gepest wordt.

Gaat het ondertussen al beter?

Ik hoop dat ik nog wat van je hoor!!

Mvg,
Your friend Luke!!

Reageer