gay en gepest daardoor

  • 6 April 2020
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

Badge

Ik ben al 5 jaar bi en ben laatst uit de kast gekomen als homo en heb een vriendje en ik word daarom gepest waarom?


4 reacties

Hallo lijkvocht :)

LHBTQ+'ers worden soms gepest door mensen, geen idee waarom ze het zouden doen (Hun eigen onzekerheid verbergen misschien?). Ik zou het pesten gewoon proberen te negeren. Het is onacceptabel dat LHBTQ+'ers worden gepest, misschien kun je het rapporteren aan je docent zodat die er wat mee doet (Aanspreken of een les organiseren over LHBTQ+). 

-Dr8gon99

Heyy

Gewoon omdat ze niks beters te doen hebben denk ik. Niet van aantrekken. Je kunt niet iedereen tevreden houden. Of je nu hetero bi homo of lesbisch bent, er zullen altijd haters zijn. Wees zoals je bent en wees er trots op!

Groetjes

Kaas 123

Reputatie 5
Badge +4

Als je er niks van aantrekt dan zullen ze wel gauw stoppen ermee, want dan is de lol eraf. Je moet ze gwn negeren en doen alsof het je niks uitmaakt. Maar ga er niet tegen in of laat niet merken dat het iets met je doet, want dan word je als ‘zwak’ gezien (wat natuurlijk niet zo is) en als het egt uit de hand loopt, zeg het dan tegen je mentor of ouders, klinkt stom enz maar toen ik werd gepest heb ik het gezegd tegen mijn leraar en toen stopte het. Ik heb het toen tegen de klas gezegd en de grootste pestkop moest toen huilen en had er heel veel spijt van. Maar dit was op de basisschool, ik weet niet hoe het op de middelbare zit.

Hey lijkvocht!

Ze pesten je omdat je anders bent. En meestal omdat ze zelf ook gepest zijn of stoer willen doen. Maar het is juist goed als je anders bent! Zie je het al voor je, dat we allemaal dezelfde kleding, naam en alles hetzelfde hebben! Probeer het te negeren of er niet op in te gaan, sta stevig in je schoenen. Dan zullen ze merken dat het je niks (meer) doet en dan zullen ze stoppen. Want  1 van de dingen die pesters leuk vinden is als hun “slachtoffer” geraakt worden door de woorden die ze zeggen tegen de gene die gepest word.

Je kan het!:muscle:

Reageer