Skip to main content
Vraag

Foto van mijn slipje

• December 26, 2025
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, ik heb laatst met de klas een soort uitje gehad bij een gymzaal en we hadden allemaal aparte kleedkamers met douche we moesten allemaal douchen maar ik was een van de laatste die aan het douche was en het was een kleedkamer die pas bij enkel hoogte begint en er was dus een jonge die een foto maakte onder de deur door en daar was ik te zien met een shirt en mijn slipje het slipje was ook een beetje nat vanwege dat iedereen op mij aan het wachten was dus ik droogde mezelf niet goed nu is die foto over mijn hele klas gespreid en iedereen lacht me uit en iedereen denkt dat ik in me slipje plas wat moet ik nu doen?

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 26, 2025

Het tegen je juf of meester zeggen dat ze dit gedaan hebben want wat dat kind gedaan heeft mag niet eens is strafbaar .

Dus zou het ook tegen je ouders zeggen. 

Maar jij weet beter dat het geen plas is maar douchewater dus laat je niet gek maken.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 26, 2025

Dat is het dus ik durf dat niet en ik wil dat het dus niet buiten de klas gaat ik schaam me kapot als ik daarmee naar me vader toe ga 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 27, 2025

Dat snap ik maar ze zijn er voor je 

En naar je moeder gaan misschien kan die wat doen .

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • December 27, 2025

Hoi,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Ik zie hier al een paar goede tips; vertel het aan de leraar of vertel het aan jouw ouders.

Het is niet oké om ongevraagd foto's te maken zeker niet als je in een kleedruimte of toilet zit. Foto's zonder toestemming op appgroepen of ergens anders plaatsen is ook niet toegestaan. Als je die zelf ontvangt zou je dat kunnen rapporteren bij de profider van zo'n platform, die de foto's dan kan verwijderen.  Dat rapporteren kan jij ook doen. Je kunt ook contact zoeken met ;”Helpwanted” op het internet. Die kunnen je helpen om de foto's weg te krijgen.

Als je het durft, vertel dan ook die jongen die de foto geplaatst heeft, dat je het erg vervelend vind dat hij zoiets doet.

Nogmaals , vertel het de leraar want die is verantwoordelijk voor een veilige omgeving op school.

Veel sterkte en ik hoop dat het snel over is,

Ab W (kindertelefoon)