Vraag

ex-bff

  • 9 October 2022
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hi, dus ik was vriendinnen met een meisje voor best een lange tijd. Ik ben dit jaar naar de eerste gegaan en ik was nog vrienden met haar totdat we een beetje steeds meer ruzie kregen. ze begon gemeen te doen dus ik ben maar gewoon gestopt met haar omgaan. we praatte soms nog wel maar ze deed nogsteeds erg gemeen. dus eergister had ze afgesproken met haar nieuwe vriendinnen en had ze een foto geplaatst van haar locatie(in een winkel) en vriendinnen op haar snapchat verhaal. En ik was dichtbij zo een winkel dus ik appte haar in welke winkel ze was.  Ze antwoorde van hzo maakt dat uit ofzo. en ik was zo van nee ik ben toevallig misschien dichtbij dus ik vroeg me af in welke je was. en toen ineens kreeg ik een voice berichtje waarin ze tegen me praatte met gemene woorden en toen vroegen die meisjes aan haar tegen wie ze het had en ze zei mijn naam en toen de bitch. En toen kreeg ik nog een. ik hoorde haar aftellen en toen zei ze met al die meisjes ik haat jou. wat ik niet snap is dat die meisjes dat zeggen want ze kennen mij niet eens en ten tweede ik heb niks gedaan tegen die vriendin dus toen ik dat vroeg antwoorde ze ook niet. Nu had ik haar ook over een jongen verteld die ik leuk vond en ik kreeg op sendit de vraag vind je … leuk? en geen van mijn vrienden had het gestuurd en in de winkels vandaag zag ik een vriend van die jongen en die keek me raar aan. ik ben nu erg bang dat ze iedereen heeft verteld over die jongen en ik durf morgen niet naar school. gelukkig heb ik mijn drie vrienden die voor me op komen en me proberen gerust te stellen. moet ik me zorgen maken of bang zijn voor haar? wat moet ik hier mee aan? alsjeblieft help!!!!!!!!!


2 reacties

Reputatie 1
Badge

die ex bff klinkt echt als een scheldwoord (ik weet niet of je op forum mag schelden ;) ) Ik zou je geen zorgen maken over of ze je iets aan gaat doen. Maar ik zou er wel voor zorgen dat JIJ je veilig voelt in een situatie. bijvoorbeeld als je alleen naar school moet fietsen probeer iemand te vinden om samen mee te fietsen zodat je iemand bij je hebt.  Als ze dan iets doet (wat ik betwijfel) heb je een getuigen. Ik zou naar een docent ofzo gaan (iemand die ze kan straffen en waar ze naar luisteren) Kom voor jezelf op maar zorg er voor dat je ze niet nog bozer maakt.

 

En wat betreft die crush zou ik als ik jou was doen alsof je niet weet dat mensen het weten. Je kan altijd nog zeggen dat het een roddel was en dat je diegene niet leuk vind. (ookal vind je dat wel) Nogmaals ik weet niet of er bij jou een vertrouwenspersoon is waar je het hierover mee kan hebben maar dat raad ik aan. 

 

Misschien kan je ook vragen aan je ouders of je op haptonomie mag (een soort therapie waarbij ze ervoor zorgen dat je je lekker in je vel voelt) Dat heeft mij namelijk enorm geholpen om zelfverzekerder te zijn.

Niet opgeven hoe irritant en gemeen ze ook zijn!

​​​​​​​-iemand in nederland

Reputatie 4
Badge +2

dankjewel @iemandInNederland 

Reageer