Vraag

eten en me lichaam

  • 17 April 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Is het normaal dat ik word uitgemaakt voor dikke, bolle vreetzak en nog veel meer of niet? Op 1 of andere manier lijkt het wel normaal te worden ik weet ook niet wat ik ermee aan moet en de worden die ze mij noemen doen ook best veel pijn. Ik ben er ook met iemand op school mee over aan het praten alleen ze doen er niks mee misschien is het dan toch normaal of roepen ze het omdat het gewoon zo is… De worden doen me wel pijn en doordat de worden pijn doen zoek ik vaak een andere manier om die pijn te voelen. Het is gewoon lastig en ik wou weten wat ik hiermee aan moet want als dit door gaat weet ik niet of ik het leven nog wel zie zitten…. Ik ben momenteel ook aan het afvallen dat doe ik niet op een goede manier maar daar gaat het niet om het gaat erom dat het werkt en dat doet het.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hallo!

 

Ikzelf had vroeger een vriendin die anorexia had nadat mensen zeiden dat ze te dik was. Maar eigenlijk was ze zo dun dat je ze bijna niet zag lopen. Hiermee wil ik bedoelen dat je fier en trots moet zijn op je lichaam, en dat jij niet moet voldoen aan de wensen van anderen. Ik bv. heb een andere kledingstijl als de meeste vrienden en vriendinnen van mij waardoor ze me de gehele tijd zaten de les te spellen over welke kledij ik moest dragen. Ik ben ze gewoon gaan negeren en na een tijdje zijn ze mijn stijl 'gewoon' geworden en stopten ze met mij de les te spellen.

 

Wees gewoon fier op je lichaam. Eerst jezelf, dan de rest.

 

Groetjes

Reageer