Vraag

En nu? voel me niet veilig

  • 12 April 2023
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hallo, ik heb even hulp nodig. 

Ik zal het uitleggen. Ik ben een meisje en zit in de 1e. Ik heb dus al het hele schooljaar een crush op iemand uit de 2e. Ik ken hem niet, maar ik vind hem toch leuk. (ik kan er ook niks aan doen). Nou heeft hij sinds een week of 2 een vriendin. (ook uit de 1e). En ik accepteer dat. Ik sta natuurlijk niet te springen van blijdschap, maar ik accepteer het wel. Ik intimideer niet, scheld niet, side-eye niet, ik laat hun vooral met rust. Maar ik word zelf niet met rust gelaten. Meiden komen naar me toe en ik wordt nageroepen en uitgelachen. Ik voel me eigenlijk gewoon niet meer veilig. Wat kan ik doen?

Dankjewel alv.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey 

Wat rot om te horen. Ik had dit ook dus voel je niet alleen. Je kan naar je mentor of hulp vragen aan familie en vrienden. Natuurlijk kan je het ook negeren en lekker verder gaan met waar jij mee bezig bent

 

Suc6!

Hey,

Je kan naar je mentor of vertrouwenspersoon gaan en daar mee praten over wat je het best kan doen.

Sterkte!

Badge

Hey, 

Wat vervelend voor je.!  Ik zou het een beetje negeren. Als het niet over gaat dan kan je naar een mentor of vertrouwend persoon.

Heel veel sterkte 

Ik denk aan je XXX

Reageer