Skip to main content

eerlijk geweest en nu ruzie met beste vriendin

• June 19, 2026
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Ik werd al een tijdje buitengesloten door mijn beste vriendin en ik kwam een keer thuis en toen voelde ik me zo kut en toen vroeg ik aan haar of ze kon afspreken en dat kon ze niet. Toen zei ik van ik voel me de laatste tijd buitengesloten. Eerst zei ze van ohhh sorry maar daarna ging ze me alles verwijten. Allemaal kleine dingen maar ook dingen over een klasgenoot waar ik eerder ruzie mee had echt hele erge. Een dag later toen ik op school kwam zei ze tegen iedereen dat we ruzie hadden terwijl ik dat niet wist. Iedereen geloofde haar. En ook die klasgenoot waar ik eerder die ruzie mee had was ineens boos terwijl ze elkaar niet mochten. Nu negeren ze me, kijken ze boos en verzinnen allemaal dingen. Laatst moest ik ergens om lachen en zegt die klasgenoot van waarom lach je me uit. Er zijn nu 5 klasgenoten die dit doen en we zitten met 15 in de klas ofzo. De rest ken ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben 14 en weet het niet meer.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 21, 2026

Hi, dit klinkt mij als opzettelijk pesten. Je zou dit kunnen voorleggen aan je mentor of een vertrouwenspersoon. En zoek in je klas eens contact met een minder opvallend persoon. Dat zijn vaak ook lieve en interessante kinderen!  Ik hoop dat je stappen kunt zetten om dit op te lossen. De Kindertelefoon bellen kan ook natuurlijk. 

Groetjes Nngirl