Vraag

Eenzaam

  • 17 August 2020
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Hoi ik word al sinds groep 3 gepest en dat heeft me best wel beschadigd nu ik ga ik naar de 3e en daar zie ik best wel tegen op het zit namelijk zo ik was bevriend met een jongen en een meisje in me klassen die jongen werd eerst ook gepest dus ik was er voor hem en ging soms niet naar lessen om er voor hem te zijn na een tijdje stopte het bij hem en merkte ik dat hij afstand nam eerst viel het mee maar daarna sprak hij alleen nog maar tegen dat meisje en negeerde hij mij ik heb het met hem besproken maar ik word niet serieus genomen ook met het meisje maar die was er al helemaal niet van gediend ik voel me gekwetst door die jongen omdat dat meisje er nooit voor hem was als er iets met me aan de hand is zegt hij altijd dat ik aandacht zoek hij haar niet

NOEM ME AUB NIET JALOERS DAT HOOR IK VAKER MAAR DAT IS HET ECHT NIET IK HEB NU GWN NIEMAND MEER 


2 reacties

Badge

Wat naar dat je je zo voelt:(

maar ik zou als ik jou was die jongen laten. En je bent helemaal niet jaloers! Hij moet jou gewoon serieus nemen maar als hij dat niet doet dan moet je hem maar laten! Je krijgt vast betere vrienden. K weet dat het moeilijk is om zo door te gaan. Maar geloof me het komt goed;)

Hoi 

Ik snap heel goed dat je dat niet leuk vindt.  Ik vind het  geen goede actie van je vriend. Waarschijnlijk laat hij zich meeslepen door andere mensen en is hij bang om anders weer gepest te worden.  maar dat is natuurlijk geen reden om jou zomaar te laten vallen. Ik denk wel dat je een heel goed mens bent als ik zie hoe je er voor hem bent geweest. Blijf vooral wie je bent en ga jezelf voor niemand veranderen. Later zul je blij zijn als je altijd jezelf bent gebleven en je niet hebt laten meeslepen door andere mensen. Ik vind het echt vervelend voor je dat je gepest wordt maar weet dat je het waard bent om gelukkig te zijn en dat je niet opzij hoeft te gaan voor anderen. Ik weet niet of je bepaalde struggles hebt waardoor mensen je misschien eerder gaan pesten dan andere kinderen . Ik was bijvoorbeeld heel onzeker. Als je daar tips in wilt hebben zeg het maar dan zal ik proberen te helpen❤️

Reageer