Skip to main content

Hallo mensen, ik wil graag mijn verhaal vertellen wat mij gebeurt is. aub geen rot comentaar dat krijg ik al genoeg…ik ben nieuw op deze site dus plsss wees aardig. 

Het begon allemaal met examens nask. Mijn nask is super duper slecht en heb weken lang gestresed. Ik heb al heel lang in mijn leven dat zodra ik stress heb last krijg van mijn darmen en dan kan ik vaak niet naar de wc. De ochtend voordat ik naar school ging kon ik weer niet naar de wc hoe hard ik ook probeerde. Ik dacht al dat dat zou gebeuren dus ik had de dag ervoor drynites gehaalt bij de jumbo via zelfscen voor de zekerheid. Dus voordat ik naar school ging heb ik voor de zekerheid een luier omgedaan en ecxpres een spijker broek zodat je niet kon zien dat ik een luier aan had. zodra ik het lokaal binnenging voor de nask examens begon mn maag al pijn te doen. na 20 minuten vroeg ik of ik naar de wc mochgt maar de docent zei nee… na een half uur moest ik echt nodig poepen en heb ook nog een keer gevraagt maar het mochgt nog steeds niet. omdat mijn maag zoveel last heeft probeerde ik een klein beetje los te laten. ik dacht dat ik dan minder last zou krijgen maar nee. dat was mijn grootste fout ooit… Alles kwam er in 1x eruit en kon echt niet stoppen. ik deed zoveel moeite om geen geluid te maken en dat werkte. niemand had gehoort dat ik gepoept had. 10 minuten later was het examen voorbij en ging ik zo snel mogelijk naar de wc boven toe omdat daar bijna nooit iemand is. Ik had mezelf opgesloten op de wc om mezelf schoon te maken en het was best erg omdat de luier ook een beetje aan de zeikant en bovenkant lekte. Ik had de luier uitgedaan en mezelf schoon gemaakt. De binnenkant van mijn spijkerbroek was nog wel een beetje vies maar kon het niet schoner maken. Na bijna 10 minuten schoonmaken gooide ik mijn luier in een prullenbak en liep terug de aula in. Na een teidje gingen andere mensen naar de wc boven en zagen ze mijn luier liggen in de prullenbak… ze wisten meteen dat die van mij was omdat ik zo lang op de wc zat als enigste boven. Toen gingen ze roddelen en een jongen pakte mijn luier op en ging stom doen en mij pesten met alle andere mensen. de pauze was snel voorbij maar iedereen wist er al van… Ik word nu telkens gepest maar ik ben bijna klaar met mijn school dus dat scheelt. Ik heb ook niet weer zoveel last gehad van mijn maag daarna. Ik heb gepraat met school maar wilde ook even mijn verhaal hier kwijt. hoop dat dit niet raar is gelukkig ben ik hier anoniem en kent niemand mijn naam of wie ik ben. als iemand vragen heeft mag alteid. Ik voel me de laatste teid wel echt down en wil ook niet meer naar school eigelijk.

Hallo wat erg dat je er mee wordt gepest  je moet vooral weten dat jij er niet aan kan doen en wat zij doen niet oke is mss kun je naar een leeraar gaan van waar je weet dat je hem kan  vertrouwden om er gesprek mee te voeren en hoe het allemaal zit en vertel vooral over die leeraar die je niet naar de wc liet en ik neem aan dat je ouders weten van je probleem? Zo ja dan kan je toch in het vervolg  mss normale luiers kopen dan is het ook wat minder een rotszooi en duurt het niet  meer zo lang  en als je ouders het niet weten vertel het hun als ouders gaan ze je wel steunen ze horen je te steunen en zeker omdat het een probleempje is waar je last van hebt  en voor de pesters ik veronderstel dat je wel beste maten hebt en als dat echte vrienden zijn gaan die je wel steunen en gaan ze wel opkomen voor je toch? Hopelijk heb je hier iets aan want ik heb zo goed mogelijk mijn best gedaan om advies te geven want ik vind het echt erg voor je dat er mee gepest wordt probeer te blijven geloven in je zelf en laat hun je niet kapot maken door hun want jij kunt er niet aan doen en het is echt niet oke wat zij doen.

Groetjes anoniem

Hallo @Winanda2009 ,

Oei, dat is geen fijn verhaal! Het is best moeilijk maar als ik jou was zou ik zo min mogelijk druk erom maken. Laat ze maar kletsen en zeuren, wij weten wel beter! Voor de volgende keer zou je misschien een echte grotere luier zoals de Tena slip Maxi of Ultima kunnen gebruiken. Of bijvoorbeeld de InControl Elite, Hybride Klittenband Luiers. Deze luiers zullen niet lekken en kunnen meerdere plasjes makkelijk vasthouden.  Bij poepen blijft het  wat moeilijker omdat de luier dan wel binnen 30 min verschoond moet worden……… je zou misschien een plastic zakje in je tas kunnen doen en de luier daar tijdelijk in doen. Dan kunnen anderen niet de gebruikte luier vinden. Gebruik je verder nog de drynites die je nu hebt?

Reageer