Vraag

doodsbedreiging online

  • 17 January 2022
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het is een tijdje geleden sinds ik dit forum gebruikt heb en nu ben ik er weer, want ik probeer mijn leven op te pakken maar er going vandaag iets behoorlijk mis

Ik heb op Instagram een melding gekregen dat iemand mijn reactie een like gaf maar het profiel zag er verdacht uit. De profielfoto was een tekening van een man en een meisje die in bed liggen te kussen en neuken, op de pagina zag ik zulke berichten ook en ik ben diegene een bericht gestuurd dat dit niet normaal is en dat diegene zijn/haar account op prive moet zetten vanwege het ongemak. Hij/zij reageerde terug en noemde mij een r*tard, dus wij kwamen in een ruzie terecht en op het einde zei diegene niet alleen doei maar ook dat ik zm moet plegen en wilde hij/zij dat ik dood ga. Ik heb mijn moeder verteld maar zij wilde niks doen. Ergens heb ik gelezen dat iemand een doodsbedreiging sturen en/of vertellen dat iemand zm moet plegen een criminele daad is. Wat moet ik nu doen? Ik heb de chat verwijderd en diegene heeft mij geblokkeerd

En nee dit is niet die pester van eerder, dit is iemand anders


2 reacties

Wat naar dat iemand dat heeft gezegd tegen jou! misschien kan je een melding maken/aangifte doen bij de politie? Lijkt me in ieder geval verstandig om er met iemand over te praten.

Hey Random,

Als je er echt iets aan wilt doen, zou ik als ik jou was hem/haar rapporteren. Dit is helaas denk ik het meest effectieve dat je kan doen. 

Wel echt vervelend voor je, ik hoop dat je je realiseert dat degene die het stuurde er niet van wakker ligt en jij misschien wel. Probeer het van je af te laten glijden.

Hopelijk zit je er niet te veel mee.

Groeten van mij.

Reageer